Moja wygrana :)

Dzisiaj będę się chwalić,a co:)) Otóż ostatnio udało mi się wygrać w rozdaniu u wspaniałej Ani z bloga bazarekkosmetyczny. Jak tylko zobaczyłam co jest do wygrania to od razu wzięłam udział. Uwielbiam kosmetyki Lumene miałam z tej firmy sporo produktów od kolorówki po pielęgnację twarzy a teraz dzięki wygranej zyskałam taki zestaw z serii Angry Birds.
 
Wszystko było ładnie zapakowane w firmową torbę:)



Jak trochę to poużywam to spodziewajcie się recenzji:)
Jeszcze raz ślicznie Ci Aniu dziękuję:)

Przy okazji przypominam wam o moim rozdaniu które znajduje się tutaj

25 komentarzy:

  1. gratulacje! świetnie wyglądaja te kosmetyki z angry birds;-)

    OdpowiedzUsuń
  2. gratuluję wygranej*_*
    mons-monss.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. fajne kolorowe;D u mnie by ożywiły pokój bo wydaje się zbyt jednolity;P gratulacje:)

    OdpowiedzUsuń
  4. gratulacje! urocze są te opakowania :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetna wygrana, jestem ciekawa, który kosmetyk okaże się być najciekawszy :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Już się nie mogę doczekać recenzi ;)

    niikablog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratulacje, bo nagroda jest świetne ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Takich cudeniek jeszcze nie widziałam :)
    Gratki!

    OdpowiedzUsuń
  9. haha bardzo fajne :) gratuluje, chyba muszę zacząć brać udział w rozdaniach :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Szczęściara :-D Wnioskuje po obrazkach,że pięknie pachną ! Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  11. Gratuluję. :) Fajny zestaw kosmetyków. :)

    OdpowiedzUsuń
  12. ooo! zazdroszczę! ja na tym blogu wygrałam mój Gosh'owy zestaw :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też się na niego czaiłam bo byłam ciekawa tych korektorów ale niestety nie udało mi się wtedy:)

      Usuń
  13. Miłego używania :) Czekam na recenzję szamponu :D

    OdpowiedzUsuń
  14. Wiem kochana.. :( tak to juz jest prawo serii.Sliczna ta bizuteria z ostatniego posta,musze pokazać siostrze serie z angrybirds :D swego czasu miała fioła na punkcie gry :D...

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za zostawienie komentarza:)
Na każde zadane pytanie odpowiadam pod nim:)
Nie pytaj czy obserwujemy,jeśli podoba Ci się mój blog to śmiało go obserwuj:)

Copyright © 2014 tyyna , Blogger