Październikowy FJBOX

Nie wiem czy słyszałyście o świetnej stronce FJBOX. Jest to coś na zasadzie Shinybox czy Glossybox  z tą różnicą że tutaj dostajecie biżuterię. Fajne prawda?:) Ja się skusiłam na razie zamówiłam jedno pudełko ale wiem że na tym jednym się nie skończy. Dzisiaj listonosz przyniósł mi paczkę i już wam pokazuję co było w tym ślicznym pudełeczku.

Oryginalna bransoletka Honey Bunny
Łańcuszek z indyjską rączką
Ręcznie wykonana bransoletka FJBOX
Łańcuszek z serduszkiem
Kolczyki

Ale to nie koniec była jeszcze w środku mała niespodzianka którą jest kupon rabatowy o wartości 149zł do wykorzystania na zakup bransoletki w sklepie internetowym Honey Bunny. 
Bransoletka kosztuje 219zł więc dzięki kuponowi możemy ją nabyć tylko za 70zł :)
Ja jestem zadowolona z październikowego pudełeczka i mam nadzieję że kolejne również mile mnie zaskoczą:)

33 komentarze:

  1. Cudowny łańcuszek ♥

    niikablog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Chyba najlepsze ich pudełko do tej pory:)

    OdpowiedzUsuń
  3. fajny pomysł, podoba mi się :)

    OdpowiedzUsuń
  4. ta bransoletka jest piękna <3

    OdpowiedzUsuń
  5. łańcuszek z serduszkiem uroczy:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Nigdy wcześniej nie słyszałam o tym boxie ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczne cudeńka otrzymałaś :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Trafiła Ci się ładniejsza kolorystycznie bransoletka :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Raczej bym go nie zamówiła, bo biżuterii noszę mało, ale bransoletka z piórkiem fajna.

    OdpowiedzUsuń
  10. kolczyki i ręcznie wykonana bransoletka przepiękne! (:

    OdpowiedzUsuń
  11. pierwszy raz słyszę, ale wygląda super i to wszystko za tę cenę 49 zł podaną na stronie? :)

    OdpowiedzUsuń
  12. łańcuszek z serduszkiem prześliczny :-) pozdrowionka

    OdpowiedzUsuń
  13. ale to fajne! wszystko trafiło w mój gust :) ten delikatny łańcuszek z serduszkiem jest uroczy :))

    OdpowiedzUsuń
  14. Fajne pudełeczko. Bransoletki są urocze :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Bransoletki najbardziej mi się spodobały :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Jaaakie slicznosci! Kocham takie blyskotki! <3
    Ile dalas za to pudelko? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Normalnie kosztuje 49.90zł ale na swojej stronie na fb podali kod rabatowy który był ważny kilka godzin i udało mi się z tym kodem że zapłaciłam 42,41zł:)

      Usuń
    2. Łooo to i tak niewiele! :)

      Usuń
  17. Wow! Świetne,nie słyszałam o tym pudełeczku:)

    OdpowiedzUsuń
  18. ale ty fajnie piszesz *.* obserwuję i zapraszam do siebie <3.

    OdpowiedzUsuń
  19. nie słyszała, ale biżuteria jest cudna!:)

    OdpowiedzUsuń
  20. Świetna zawartość pudełka :)
    Jaki jest jego koszt?
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie :*

    OdpowiedzUsuń
  21. Śliczna te bransoletka z fioletami:) Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za zostawienie komentarza:)
Na każde zadane pytanie odpowiadam pod nim:)
Nie pytaj czy obserwujemy,jeśli podoba Ci się mój blog to śmiało go obserwuj:)

Copyright © 2014 tyyna , Blogger