Urodziny nieidaelne

Dzisiaj są moje urodziny a ja spędzam je w tym okropnym szpitalu. Nie tak sobie je wyobrażałam:/ Szczerze? liczyłam że w tym dniu wyskoczę na jakąś fajną imprezę ze znajomymi no ale...niestety.  Przed południem odwiedziła mnie koleżanka z chłopakiem,wpadli z prezentem i zrobili mi niespodziankę teraz czekam na mojego Jarka:) Jutro i w niedzielę też ma być u mnie trochę osób więc czas jakoś mi zleci. Wspaniale jest mieć takie osoby, dzięki nim się uśmiecham i jest mi łatwiej to wszystko znieść. Niestety nie jest miło spędzać swoje urodziny w takim miejscu ale teraz ważne jest zdrowie i nie ma co się przejmować,ważne żeby wyniki się poprawiły i było dobrze:)
Musiałam się wygadać a co:P



24 komentarze:

  1. Wszystkiego najlepszego, dużo szczęścia i szybkiego powrotu do zdrowia! A urodzinami w szpitalu się nie przejmuj, jak wyjdziesz to na pewno podwójnie nadrobisz :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wszystkiego najlepszego i szybkiego powrotu do zdrowia i domu ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ojej biedna.... powrotu do zdrowia! i nie martw sie, jeszcze sobie odbijesz impreze;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Biedulka ♥
    Najlepszego ode mnie i całej mojej rodzinki :)

    niikablog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. niuni... wszystkiego najlepszego... a co najważniejsze dużo zdrówka, poprawy wyników, szczęścia w miłości.... spełnienia marzeń :***

    OdpowiedzUsuń
  6. Uśmiechu i spełnienia marzeń! No i zdrowia! Bo to najważniejsze :))

    OdpowiedzUsuń
  7. Wszystkiego najlepszego :) Następne urodziny będą na pewno dużo lepsze :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Dużo Dużo uśmiechu i miłości :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Wszystkiego najlepszegooo! I dużo dużo zdrówka! :)

    OdpowiedzUsuń
  10. wszystkiego najlepszego, duzo zdrowia i obys szybko opuscila szpital i mogla nadrobic swietowanie!

    OdpowiedzUsuń
  11. jeszcze raz wszystkiego najlepszego Kochana! :)

    OdpowiedzUsuń
  12. duuuuużo zdrowia przede wszystkim!:))

    OdpowiedzUsuń
  13. Spóźnione wszystkiego najlepszego i szybkiego powrotu do zdrowia! :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Wszystkiego najlepszego Justynko 🎂 Dużo dużo zdrówka :-* To ogromne szczęście mieć takie osoby blisko siebie :) Buziaki :-*

    OdpowiedzUsuń
  15. Wszystkiego najlepszego, a przede wszystkim dużoo, ale to dużo zdrówka ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Zdrowej :) Pozdrawiam i zapraszam do mnie : http://because-i-like-dots.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. Kochana życzę szybkiego powrotu do zdrówka :* I wszystkiego co najlepsze :* P.S. Bardzo spodobał mi się Twój blog i z przyjemnością obserwuję! :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  18. Z okazji urodzinek dużo zdrówka !! szczęścia , pomyślności spełnienia marzeń i osiągnięcia zamierzonych celów ;)
    Dziękuję za odwiedziny i zapraszam ponownie:)
    Sylwetta

    OdpowiedzUsuń
  19. Przesyłam spóźnione życzenia, zdrowiej szybciutko! :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Kochana wszystkiego najlepszego! Przepraszam, że tak późno, ale, jak mówiłam, nie pokazują mi się Twoje posty w blogrolu i zapominam niekiedy sama kontrolować. Mam nadzieję, że szybko wydobrzejesz, trzymam kciuki za Ciebie!

    OdpowiedzUsuń
  21. Dziękuję wam wszystkim za życzenia:) Oby się spełniły:)

    OdpowiedzUsuń
  22. Kochana, spóźnione, ale jak najbardziej szczere - przede wszystkim DUŻO ZDROWIA!!!! :*
    I spełnienia marzeń, i miłości, i uśmiechu! :*

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za zostawienie komentarza:)
Na każde zadane pytanie odpowiadam pod nim:)
Nie pytaj czy obserwujemy,jeśli podoba Ci się mój blog to śmiało go obserwuj:)

Copyright © 2014 tyyna , Blogger