AHAI SHOPPING

Niedawno przeglądając sklepy internetowe natknęłam się na świetny sklep AHAI SHOPPING. Jestem pod wrażeniem jak wiele świetnych rzeczy można tu dostać a w tym torebki, sukienki, kurtki, spodnie czy biżuterię. Jeśli się zamawia pierwszy raz dostaje się 3% rabatu a zawsze to coś:) Ja dzisiejszy deszczowy wieczór spędzę na poszukiwaniu ciuchów w tym sklepie a szukam czegoś na zbliżającą się imprezę andrzejkową.

Same zobaczcie jakie cuda oferują aż trudno wybrać bo chciało by się wszystko.
1. klik  2. klik  3. klik  4.klik  5. klik  6.klik  7.klik  8.klik

1. klik   2. klik  3. klik  4. klik

Obecnie trwają świąteczne promocje do których zachęcam a więcej o nich znajdziecie na stronie sklepu AHAI SHOPPING


21 komentarzy:

  1. sweterek z numerem 3 jest prześliczny na prawdę :) zapraszam do mnie http://pullpecik.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Ładnie tu ;*
    Poklikasz w banner na moim blogu ? <3
    agrestaco6.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. piękna biżuteria <3 a ten sweterek biały - meeeega! chyba też zacznę tam kupować ;3 dzięki za link! i jak coś zamówisz, to daj znać o jakości ubrań i czy w ogóle doszło.. ;>

    OdpowiedzUsuń
  4. super asortyment sklepu :)

    Buźka ;*
    niikablog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. bluzka nr 8 zdecydowanie najlepsza jak dla mnie :))

    OdpowiedzUsuń
  6. Kurtka nr.5 i biżu nr.2-boooskie!

    OdpowiedzUsuń
  7. sweterek nr 3 i sukienka nr 7 boskie :))))
    swoja droga wlasnie mi przypomnialas ze zblizaja sie andrzejki :))))))
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Bluzeczka z pierwszego zdjęcia- cudna :) Generalnie fajne ciuchy są w tym sklepie.

    OdpowiedzUsuń
  9. hmmm ja znalazłam u siebie fajny sklep stacjonarny... zdecydowanie wolę sklepy stacjonarne.... uwielbiam po nich łazic i przymierzać ciuszki :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Fajne ciuszki :D Najbardziej podoba mi się koszula w usta :D

    OdpowiedzUsuń
  11. aż sobie poszperałam trochę w ich sklepie i niezłe rzeczy mają :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Mi sie najbardziej spodobał sweterek :) idealny do legginsów :)

    OdpowiedzUsuń
  13. świetny blog, lubię czytać twoje posty :D mam nadzieje że kolejny pojawi się szybko ! zapraszam też do siebie http://luuvmy.blogspot.com/2013/11/legend.html + obserwujemy ? :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Zapraszam do mnie na konkurs! Do wygrania 100$ na zakup ubrań i dodatków ze strony sheinside.com. Tutaj link: http://sandrainvogue.blogspot.com/2013/11/giveaway-darmowe-rozdanie.html

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za zostawienie komentarza:)
Na każde zadane pytanie odpowiadam pod nim:)
Nie pytaj czy obserwujemy,jeśli podoba Ci się mój blog to śmiało go obserwuj:)

Copyright © 2014 tyyna , Blogger