Listopadowa mgła

Nie lubię kiedy jest mgła bo dzień jest taki ponury i nudny. Ostatnio u nas taka mgła utrzymywała się przez dwa dni cały czas. Postanowiłam to jakoś wykorzystać i poszłam porobić zdjęcia którymi się wam chwalę:)






Jeśli chodzi o pogodą to nie mamy co narzekać bo i tak jest ciepło jak na tą datę:) Jutro podobno w górach ma spaść śnieg więc może zima pomału do nas dociera. Ja osobiście nie lubię zimy ale lubię ten przedświąteczny klimat kiedy święta zbliżają się małymi krokami,kiedy za oknem pada śnieg a w tle już słychać świąteczne piosenki:) No a od stycznia jak dla mnie może już przychodzić wiosna:))

31 komentarzy:

  1. Ślicznie uchwyciłaś te zdjęcia, dwa ostatnie najładniejsze <3
    mons-monss.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. świetne zdjęcia, super klimat ;-) taką mgłę to ja lubię ;-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Mgły też nie lubię, ale Twoje zdjęcia pokazują ją w inny sposób - są piękne!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo mi miło że się podoba:)

      Usuń
  4. Mi najbardziej podobają sie te roślinki z bliska <3 pięęęęknie ci wyszły!!
    u mnie mgły nie ma, w Bydgoszczy pada deszcz ze śniegiem - zaczęło się -.-

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję:) O to fajnie że chociaż odrobina tego śniegu ale jest:) U mnie właśnie teraz pada deszcz:/

      Usuń
  5. Cudowne zdjęcia ! Masz talent ;)

    http://izabielaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Pięknie to wygląda, ale ja nie chciałabym tam być. Zimno, mokro, brrrrrrr.....

    OdpowiedzUsuń
  7. Przepiękne zdjęcia! U mnie też mgła ostatnio króluje :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Cudny klimat stworzyłaś na tych zdjęciach :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękne zdjęcia, masz talent :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Też nie przepadam za takimi dniami ;c
    Świetne zdjęcia Ci wyszły ♥

    nikejla.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Justynko przepiękne zdjęcia <3 Te zamglone drzewa cudne, ale i zbliżenia rewelacyjne!!!

    OdpowiedzUsuń
  12. też mgły nie lubię, ale dodaje klimatu zdjęciom! :)

    OdpowiedzUsuń
  13. No kochana, talent aż z Ciebie kipi:) Zdjęcia są prześliczne, udało Ci się uchwycić to co najpiękniejsze:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Piękne zdjęcia, pierwsze i trzecie najbardziej mi się podoba.
    http://niebieskie-mysli.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Zdjęcia z roślinkami przybliżonymi super Ci wyszłyyy! ♥ Jak u profesjonalnego fotografa, naprawde! ;))
    Co do pogody to zgadzam się z Tobą w 100% ;) O dziwo ja jeszcze je złapałam jesiennej chandry ;D

    OdpowiedzUsuń
  16. Beautiful pictures.
    Will you like to follow eachother?
    New Post: Fashion Talks
    New giveaway: Fashion Talks

    OdpowiedzUsuń
  17. Wspaniale, klimatyczne zdjecia.
    Osobiscie lubie od czasu do czasu mgle i deszczowe dni :)

    OdpowiedzUsuń
  18. My sister saved this web publication for me and I have been reading through it for the past couple hrs. This is really going to aid me and my friends for our class project. By the way, I like the way you write.
    Jeux de cuisine

    OdpowiedzUsuń
  19. I admire the useful facts you offer inside your articles. I will bookmark your weblog and have my kids check up here generally. I am fairly certain theyll learn lots of new things here than anyone else!
    EcoFlex review
    Healthy Cleanse Reviews

    OdpowiedzUsuń
  20. Kochanie chyle czola ....! Naprawde robisz coraz lepsze zdjecia <333

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za zostawienie komentarza:)
Na każde zadane pytanie odpowiadam pod nim:)
Nie pytaj czy obserwujemy,jeśli podoba Ci się mój blog to śmiało go obserwuj:)

Copyright © 2014 tyyna , Blogger