Nowości kosmetyczne i nie tylko

Wybrałam się na zakupy z myślą o sukience na imprezę na którą wybieram się w sobotę a wróciłam z kosmetykami ech...my kobiety:) Wiele z was pisało recenzję podkładu Revlona gdzie sobie go chwaliłyście więc weszłam po niego do Douglasa a tam promocja,był przeceniony z 65zł na 45zł więc bez wahania go wzięłam:) Potem wstąpiłam do sklepu do koleżanki w którym wcześniej pracowałam i u niej kupiłam tusz do rzęs z Goscha Catchy Eyes oraz bazę pod cienie również Goscha. Niedługo możecie spodziewać się ich recenzji.

A może któraś z was ma któryś z tych produktów to dajcie znać jak je oceniacie:)


No ale nie zostałam bez stroju na imprezę:) Następnego dnia wybrałam się znowu na zakupy i nie kupiłam sukienki ale za to skórzaną spódnice i białą bluzkę ze ślicznie mieniącym się kołnierzykiem.  Wiem nie nosze spódnic ani szpilek ale czas się przełamać:)


32 komentarze:

  1. Revlona uwielbiam! :))
    A ubranka świetne, na pewno będą się razem rewelacyjnie prezentować :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne zakupy! Podobają mi się zarówno nowości kosmetyczne, jak i modowe :) Bluzka z migoczącym kołnierzykiem wygląda cudnie!

    OdpowiedzUsuń
  3. O Revlonie myślę już hohoho i na tym póki co się kończy :)
    Ciuszki piękne! :)))

    OdpowiedzUsuń
  4. przetestuj ten podkład z Revlona i napisz o nim notkę, jeżeli byś chciała oczywiście :))
    + ja też nie mogę się przełamać do obcasów, ale kiedyś trzeba..
    ++ piękne ciuszki ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. słyszałam dużo dobrych opinii ta temat Revlonu :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja mam ten podkład z revlon i kupuję go za 39 zł na allegro;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Przepiekne rzeczy, ubrania ♥

    niikablog.blogspot.com | nowa notka ♥

    OdpowiedzUsuń
  8. Ten podkład na mintishop.pl jest za 29.99 :D Moja koleżanka właśnie mi o tym powiedziała :D

    OdpowiedzUsuń
  9. tuszyk wygląda na fajny :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Fajna spódnica :)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie :*

    OdpowiedzUsuń
  11. je jak ja zazdroszczę dziewczynom, które potrafią chodzić w takich butach:(:P a tak na marginesie to też właśnie zamówiłam podkład Revlonu i na dodatek w tym samym kolorze, mam nadzieję, ze się sprawdzi;)

    OdpowiedzUsuń
  12. świetne ciuszki:) Tusz ma piękne etui - takie cukierkowe, że aż sie chciałoby je mieć w swojej kolekcji. Revlon mam, chętnie używam i polecam:)

    OdpowiedzUsuń
  13. bardzo ładny zestaw, uwielbiam skórę ;-) kosmetyków niestety nie miałam, ale mój następny podkład na liście to właśnie colorstay ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Śliczny zestaw ! Uwielbiam białe bluzeczki z kołnierzykiem ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Zestaw na imprezę bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Colorstaya używałam w okresie letnim - buff był idealny. Teraz jest nieco za ciemny, a najjaśniejszy jest zbyt różowy dla mnie ; < Nie mogę znaleźć idealnego podkładu, który stopi się z moją jasną, nieco żółtą skórą

    OdpowiedzUsuń
  17. Używałam podkładu Colorstay, ale w wersji dla skóry tłustej/mieszanej, kolor Buff 150, jest bardzo fajny, zastanawiałam się jednak nad zmianą na wersję do cery normalnej/suchej, ponieważ tamten już mnie trochę wysuszał.

    OdpowiedzUsuń
  18. Imprezowy zestaw jest świetny szkoda tylko, że nie napisałaś skąd ta spódnica i cudowna bluzka :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Spódnica i bluzka są z osiedlowego sklepu:)

      Usuń
  19. Revlon jest świetny, szczególnie ta nowa wersja ;) Gosh nie używałam, ale jestem ciekawa recenzji :)

    OdpowiedzUsuń
  20. zdjęcia bardzo mi się podobają ;)

    OdpowiedzUsuń
  21. ja też właśnie nie noszę szpilek, ani spódnic, a szkoda, bo to pięknie wygląda, ale jakoś nie mogę się przełamać :P czekam na zdjęcia w tym stroju :)
    dodaję Twojego bloga do obserwowanych - zapraszam do odwdzięczenia się! :))

    OdpowiedzUsuń
  22. Bluzka jest piękna! szczególnie ten kołnierz:) na pewno całość wyglądała wow;)

    OdpowiedzUsuń
  23. revlon jeden z najlepszych podkladow:)
    sama mam :)
    zapraszam do mnie :)
    takingcareofhair.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. Revlon jest niezastąpiony:-)

    OdpowiedzUsuń
  25. podkład z revlon lubię bardzo :)

    OdpowiedzUsuń
  26. ta bluzeczka z cekinowym kołnierzykiem jest prześliczna! a ten tusz Gosha miałam i spisywał się na medal, aż muszę go znowu kupić :D

    OdpowiedzUsuń
  27. Pozazdrościć tylko tej bluzeczki :) Przecudny kołnierzyk kochana <3

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za zostawienie komentarza:)
Na każde zadane pytanie odpowiadam pod nim:)
Nie pytaj czy obserwujemy,jeśli podoba Ci się mój blog to śmiało go obserwuj:)

Copyright © 2014 tyyna , Blogger