Douglas- owe zakupy :)

Będąc w Magnolii na zakupach wybrałam się do Sephory a potem Douglasa w celu dobrania dla siebie podkładu i jak to u mnie bywa wyszłam z czym innym:P Musze przyznać że z Sephory wyszłam niezadowolona ponieważ wizażystka dobrała mi podkład za ciemny i za żółty gdzie mi to nie pasowało więc nic nie kupiłam i poszłam do Douglasa. Tam wizażystka wykonała na mnie śliczny makijaż a do tego dała kilka cennych rad w malowaniu. Oczywiście pokusiłam się na kosmetyki którymi ten makijaż wykonała. Co było najlepsze to to że podkład który mi dopasowała mam w domu a jest to podkład Revlona Colorstay. Tak więc dokupiłam sobie róż do policzków z Artdeco, fixer również Artdeco, korektor do twarzy Pupa, oraz balsam do ust z Revlona ale gdzieś go już zapodziałam:( 




 Gratis dostałam kosmetyczkę Pupa:)

Acha jeszcze w Nanu Nana zakupiłam skarbonkę i postanowiłam że od nowego roku będę oszczędzać:P
Używała któraś z was jakiegoś z tych produktów? Jeśli tak to dajcie znać jak wam się sprawują. Ja jak trochę poużywam to również dam recenzję :)

12 komentarzy:

  1. widać zakupki udane :)
    mons-monss.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. ja chyba też muszę kupić skarbonkę, bo też ciągle wydaję pieniądze :-D ale fajne zakupy poczyniłaś :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Same wspaniałości !! :) JA nie używałam ale czekam na Twoje recenzje !:)

    OdpowiedzUsuń
  4. bardzo dobrze że masz takie postanowienie!! :D
    a no i to 'PUPA' wybacz, bo jestem jeszcze dziecinna, ale osobiście mnie to bawi xd

    OdpowiedzUsuń
  5. Jak cenowo wyglądają te produkty? :)

    OdpowiedzUsuń
  6. ja mam od jakiegoś czasu skarbonkę ale ciągle nie mogę się zdecydować na co zbieram :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Widzę, że zakupy się udały :p nie miałam żadnego z tych produktów :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie znam ich ale o podkladzie glosno i pozytywnie;P..

    OdpowiedzUsuń
  9. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  10. Mam ten sam róż z ARTDECO :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za zostawienie komentarza:)
Na każde zadane pytanie odpowiadam pod nim:)
Nie pytaj czy obserwujemy,jeśli podoba Ci się mój blog to śmiało go obserwuj:)

Copyright © 2014 tyyna , Blogger