Lumene Angry Birds

Jakiś czas temu chwaliłam się wam że wygrałam na blogu u Ani świetny zestaw kosmetyków Lumene z serii Angry Birds. Trochę zdążyłam je zużyć więc przyszedł czas na recenzję.

Zacznę może od szamponu
 Jest to szampon z ekstraktem z arktycznej maliny. Przeznaczony jest do codziennego stosowania więc w sam raz dla mnie ponieważ codziennie myję głowę. Ja jestem z niego zadowolona. Ma bardzo ładny delikatny zapach może nie do końca można wyczuć maliny ale ich delikatną nutkę. Jedynym minusem jak dla mnie to jest do że za słabo się pieni,ja wolę dużo piany przy myciu włosów ale to tylko taki mały minusik:)

Kolejny produkt to żel pod prysznic
Żel ten zawiera ekstrakt z arktycznej maliny moroszki która działa kojąco oraz uelastycznia wysuszoną skórę. Jeśli chodzi o zapach to jest cudowny ale ja nie wyczuwam maliny a mandarynki hehe tak tak ja zawsze inaczej wszystko czuję:P No i tu jest też ten mały minus taki sam jak przy szamponie że słabo się pieni:( Ale przyznaję że jest to dobry produkt i godny polecenia.

Teraz przejdźmy do kremu do rąk
Tym razem nie ma maliny ale jest arktyczna jagoda. Krem ma za zadanie nawilżać i odżywić i tak też się sprawdza. Co dla mnie jest dużym plusem to to że szybko się wchłania,na to zawsze zwracam uwagę przy wyborze kremu. No i nie można nie wspomnieć o jego zapachu jest słodki a ja takie uwielbiam.

A na koniec został balsam do ciała
Balsam do ciała z ekstraktem z arktycznej żurawiny. Uwielbiam żurawinę pod każdą postacią więc ten balsam od razu mnie zaciekawił. Bardzo fajnie nawilża skórę, jest wydajny i ten zapach ach oczywiście...żurawina:) No i co jest ważne jak i w kremie do rąk tak i w balsamie że szybko się wchłania:)




Przypominam o rozdaniu u mnie do którego zapraszam.

14 komentarzy:

  1. Super zestaw, a motyw Angry Birds... <3 Gratuluję wygranej :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajne, myślę że są idealne nie tylko dla fanów tej gry ;P

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajne produkty w świetnych opakowaniach! :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Genialny zestaw! Gratuluję wygranej ;)
    http://minimepastel.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. ojeeeeny jakie one są słloooodkie! <3

    OdpowiedzUsuń
  6. Ale exstra! Chciałabym je mieć ;))

    niikablog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. smakowicie wygladaja :) musze spróbowac!

    OdpowiedzUsuń
  8. Ale cudeńka, jeśli zapachy są tak intensywne jak kolory to cudnie !:D
    http://lapszynska.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Super, że kosmetyki przypadły Ci do gustu :) Odnośnie pienienia, może to "wina" tego że nie ma slsów tam. Lumene stawia na kosmetyki jak najbliższe naturze i stara się ograniczać zbędne zapychacze :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Całkiem możliwe:) Ale i ta są wspaniałe i jeszcze raz Ci dziękuję za nie:*

      Usuń
  10. Jakie świetne, pierwszy raz na oczy widzę :o
    Obserwuję - liczę na to samo :>
    http://re-belious.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za zostawienie komentarza:)
Na każde zadane pytanie odpowiadam pod nim:)
Nie pytaj czy obserwujemy,jeśli podoba Ci się mój blog to śmiało go obserwuj:)

Copyright © 2014 tyyna , Blogger