Prezenty dla bliskich

Za oknem słoneczna pogoda a już za parę dni święta. Ja nie znoszę zimy i śniegu ale pewnie jak większość lubię białe święta chociaż nie pamiętam kiedy takie były:( Jako że mam ostatnio dużo wolnego czasu to już mam wszystkie prezenty zakupione. Dzięki temu że Ci bliscy nie znają strony mojego bloga mogę spokojnie wam pokazać co ode mnie dostaną:P Może wam coś wpadnie w oko wiec od razu napiszę wam gdzie co kupiłam:)

 Dla brata i jego żony wzięłam zestawy kosmetyków marki Gosh. Dla niego jest woda toaletowa i dezodorant DNA2 oraz do tego była kawa Sati ziarnista. Dla niej jest balsam do ciała oraz kulka pod pachy.
 Dla taty wzięłam słodycze ponieważ on je uwielbia a dla mamy sweterek ale to tylko dodatki do zastawy stołowej.
 Zastawę stołową DINERA kupiłam w Ikei.
  Tutaj daję zdjęcie z internetu ponieważ lepiej ją widać.
   No i jeszcze kupiłam dla brata synka Miłoszka zestaw do piaskownicy. Wcześniej zapytałam ich co mu potrzeba i tak sobie zażyczyli więc niech mają:) Zamówienie zrobiłam przez internet na tej stronie. Niestety zdjęcie muszę dać z int. ponieważ jest w kartonie że i tak nic nie widać.

No i jeszcze zobaczcie jakie sanki zamówiłam również na allegro na tej stronie. ale to już jest od dziadków dla Miłoszka:) Sanki są świetne bo można je przestawiać na różnie sposoby. Ja zamówiłam czarne z czarnym siedziskiem. Również zdjęcie z int. bo leżą niezłożone w kartonie.
Mam nadzieję że każdy będzie zadowolony z prezentu:)
Zostało mi już tylko spakowanie tego wszystkiego ale boję się stracę cierpliwość bo zawsze mi to nie wychodzi:P
A wy,macie ju wszystkie prezenty czy jeszcze szukacie?

16 komentarzy:

  1. bardzo fajne prezenty, a jakie fajne sanki, sama bym chciała :-) świetna zastawa

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne prezenty. :) Sanki są super. :))

    OdpowiedzUsuń
  3. super prezenty i bardzo pomysłowe ! :D

    OdpowiedzUsuń
  4. super prezenty, my jsak zwykle na ostatnio chwile heheh.... dopiero w niedziele jedziemy po prezenty

    OdpowiedzUsuń
  5. Też nie lubię zimy xd pomysłowe prezenty Hah.

    niikablog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Super prezenty :) Moja mama ma ten balsam do ciała z Gosha i jest świetny :) Super nawilża i pięknie pachnie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. świetne prezenty, też dodam taki post ale już po świętach :D

    OdpowiedzUsuń
  8. dzieciaki mają frajdę z jazdy na sankach :)

    OdpowiedzUsuń
  9. paczka ze słodyczami wygląda pysznieee ! :) a sanki... tez bym sie z takich ucieszyla :)))
    pozdrawiam!:)))

    OdpowiedzUsuń
  10. pierwszy raz widzę takie sanki :D

    w takim razie przemyślane i trafione prezenty! :)

    OdpowiedzUsuń
  11. This is really a very cool blog, thanks a lot for this! Ive read a great deal about this topic in the past and I agree with you.
    jeux facebook

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja to bym chciała z tego wszystkiego na pewno paczkę słodyczy haha :D ale także zestaw z Gosha :))
    Masz głowę pomysłów jeśli chodzi o prezenty! Ja zawsze nie wiem co komu kupić. :/

    OdpowiedzUsuń
  13. zapraszam do udziału w konkursie :)

    http://inszaworld.blogspot.com/2013/12/konkurs-swiateczno-noworoczny.html

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za zostawienie komentarza:)
Na każde zadane pytanie odpowiadam pod nim:)
Nie pytaj czy obserwujemy,jeśli podoba Ci się mój blog to śmiało go obserwuj:)

Copyright © 2014 tyyna , Blogger