Przepiśnik

Dzisiaj wybrałam się na zakupy do Biedronki i pierwsze co wpadło mi w oko to ten przepiśnik:) Jak dla mnie jest uroczy i miałam to szczęście że był już ostatni a jego cena to 21.99zł:) Często znajduję fajne przepisy w internecie i zawsze zapisuję te strony i potem ciężko mi je odnaleźć a teraz będę miała wszystko na miejscu:)
Podoba mi się w tym przepiśniku to że jest super zorganizowany tzn. posiada 8 przekładek tematycznych dzięki czemu będzie mi łatwo znaleźć dany przepis oraz 336 stron na własne przepisy. Dodatkowo jest przelicznik wag i miar produktów i 16 przepisów z kulinarnego bloga roku 2011.
Teraz mogę wreszcie uporządkować swoje przepisy w jedno miejsce:)





No i oczywiście lampki gwiazdki również kupiłam z Biedronce za 11.99zł :)

Ta piosenki chodzi mi po głowie już jakiś czas:)

 Przypominam o moim  rozdaniu gdzie możecie zdobyć śliczną biżuterię ze sklepu Bellast

26 komentarzy:

  1. też widziałam, ale nie brałam ;-)

    OdpowiedzUsuń
  2. również kupiłam przepiśnik :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ojej ale super ten przepiśnik! Muszę zajrzeć do biedry, oby jeszcze takie były:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja byłam w poniedziałek i już nie było :/

    niikablog.blogspot.com <-------- nowa notka :))

    OdpowiedzUsuń
  5. Też mam przepiśnik i jest super!
    Zapraszam do mnie http://fashiongrapes.blogspot.com/
    Pozdrawiam !

    OdpowiedzUsuń
  6. Też mam ten przepiśnik ale z inną okładką.
    Jest rewelacyjny :)

    OdpowiedzUsuń
  7. ależ piękny ten przepiśnik! :D
    a nie wiedziałam, że w biedronce są takie lampki!! muszę jak najszybciej kupić!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Są są;) Ja też dzięki innym dziewczynom na blogach dowiedziałam się o tych lampkach:)

      Usuń
  8. Jutro mam po niego podjechać z mamą :) Jest cudowny <3

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetny przepiśnik! Moja siostra robi podobne własnoręcznie, bo zajmuje się scrapbookingiem :) Lecę na rozdanie :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Lampki gwiazdki robią furorę. Ja też kupiłam je dwa dni temu. Na przepiśnik się jednak nie załapałam. Ale jeśli Tobie udało się jeszcze jakiś odszukać, może jest nadzieja, że w jakiejś Biedronce znajdę chociaż jeden egzemplarz. Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szukaj może akurat znajdziesz:)

      Usuń
  11. przepiśnik jest boski :)
    Pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  12. Rzeczywiscie swietny ten przepisnik :)! Moja mama ma taki stary zeszyt i tam trzyma cala skarbnice :)...szkoda,ze go nie wyczailam,pewnie juz nie ma :(.Piosenka bardzo mi sie podoba .. idealna do posluchania w ponure deszczowe dni ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. świetny :) może jeszcze go gdzieś znajdę:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Fajniutki! Na pewno bardzo przydatny

    OdpowiedzUsuń
  15. Kochana nie wiem,to sprzet kumpla (jest fotografem) ale moge zapytać :).Dziekuje ;*

    Ps.Zapupy z poprzenidego posta w 100% moj gust marynarka i bluza ...<33333333

    OdpowiedzUsuń
  16. ZAKUPY * hahahhahah.............

    OdpowiedzUsuń
  17. Ten przepisnik jest swieetnyy! I jak na taki wyglad i tyyle stroon to baardzo tanii! :)) Ostatnio bylam w Biedronce ale pech chcial ze nie widzialam ani tej ksiazki ani swiatelek. :((

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też uważam się opłaca:) No szkoda że nie znalazłaś ale może jeszcze się pojawi:)

      Usuń
  18. Nikor 24-70 2,8 kochana... cokolwiek by to nie znaczyło ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wow to niezły ale niestety mnie nie stać:)

      Usuń

Dziękuję za zostawienie komentarza:)
Na każde zadane pytanie odpowiadam pod nim:)
Nie pytaj czy obserwujemy,jeśli podoba Ci się mój blog to śmiało go obserwuj:)

Copyright © 2014 tyyna , Blogger