Świąteczny wypoczynek

Jak wam mijają święta? Ja święta spędziłam bardzo miło w gronie najbliższych. Pożartowaliśmy pośmialiśmy się i czas zleciał nie wiadomo kiedy. Wczoraj z rodzicami byłam na kolacji u dziadków i potem pojechałam do Jarka a dzisiaj odwiedził nas mój brat z żoną i z naszym najmłodszym członkiem rodziny ich synkiem Miłoszkiem:) Pogoda była zadziwiająca bo w samą Wigilię z rana była śliczna tęcza na niebie(tak w grudniu tęcza):D Szkoda że nie ma śniegu no ale już się nie czepiam:P Kiedyś nie lubiłam tych świąt jakoś kojarzyły mi się tylko z tym całym przedświątecznym zamieszaniem i jak to się mówi ,,święta święta i po świętach" ale teraz jakoś zaczęłam je lubić,tą całą ich aurę a nawet to zamieszanie:) Pokaże wam kilka zdjęć z  tych dwóch dni:)



Miłoszek z babcią (moją mamą) :)


 No i teraz zostało już wypoczywać :)

16 komentarzy:

  1. śliczne paznokcie, super zdjęcia ;) Wesołych świąt ;))

    OdpowiedzUsuń
  2. U mnie też była świetna pogoda ! :) piękne zdjęcia !

    niikablog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczne zdjęcia. :) Paznokcie super, chciałabym tak umieć. :) Życzę dalszych miłych Świąt, uwielbiam je. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Pozazdroscić oczek dla bąbelka !!: )

    OdpowiedzUsuń
  5. Jeeej, Miloszek ma magiczne oczka <3

    OdpowiedzUsuń
  6. Ale Miłoszek jest słodziutki. <3
    Dodałam do obserwowanych. :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo ładne zdjęcia :) my również spędziliśmy święta w gronie najbliższych:)
    http://beyoursele.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękne zdjęcie :) Widać, że miło spędziłaś święta :)

    OdpowiedzUsuń
  9. ale świetne zdjęcie chłopca!! super :-) pozdrowienia

    OdpowiedzUsuń
  10. jaki słodziaczek z tego Miłoszka!!
    I piękne ozdoby na choince ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Swietnie że dobrze Ci swieta minely:D:D:D A powiedz mi, jak sie czujesz?:):):)

    OdpowiedzUsuń
  12. tez mialam te koraliki do pierniczków!

    ps. odpisałam Ci u siebie na komentarz :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za zostawienie komentarza:)
Na każde zadane pytanie odpowiadam pod nim:)
Nie pytaj czy obserwujemy,jeśli podoba Ci się mój blog to śmiało go obserwuj:)

Copyright © 2014 tyyna , Blogger