Sylwester :)

Kochani chciałam wam złożyć najszczersze życzenia z okazji Nowego Roku. Życzę wam aby ten 2014 rok był lepszy od tego. Żebyście wytrwali w noworocznych postanowieniach:P i duużo uśmiechu na twarzy. Ja się ciesze że kończy się ten rok ponieważ był to najgorszy w moim życiu, spotkało mnie wiele przykrych sytuacji i ciągle miałam pod górkę ale mam nadzieję i trzymam kciuki że nowy rok będzie lepszy.
No i przede wszystkim kochani życzę wam szampańskiej zabawy do białego rana:)
Ja lecę się szykować na imprezę.Buziaki :*






Ostatnio przefarbowałam się w delikatnie rudy ech chyba będę musiała coś z tym zrobić :P Wczoraj próbowałam sobie podkręcić włosy na prostownicy i dzisiaj chyba tak zrobię na wieczór:)

Cały dzień jej słucham i się nastrajam :P

15 komentarzy:

  1. Oj ja też miałam wiele nieciekawych chwil, szczególnie finansowych w tym roku ;p ale ten będzie suuuper!!! Zobaczysz :DD

    Udanej imprezy!
    Super foty!!!

    OdpowiedzUsuń
  2. przygotowania idą pełną parą... ślicznie wyglądasz

    OdpowiedzUsuń
  3. Szczęśliwego Nowego Roku i udanej zabawy !!! ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wszystkiego co najlepsze w Nowym Roku! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczna!
    Udanego Sylwestra i Nowego Roku ! ^.^

    niikablog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Udanej zabawy sylwestrowej i aby nadchodzący rok przyniósł same miłe chwile :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Oo mam taki sam zegarek :) Szczęśliwego Nowego Roku!:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Mi się podobasz w tym rudym :D
    A zegarek jest przeboski! no i ten kołnierzyk jest uroczy :))

    OdpowiedzUsuń
  9. Oby kochana ten rok byl lepszy ,trzymam za to mocno kciuki.Bardzo ladnie Ci w kreconych wlosach musisz czesciej krecic ;*!

    OdpowiedzUsuń
  10. pięknie Ci w rudym! nic nie musisz z kolorem kombinować :) Szczęśliwego Nowego Roku Kochana :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za zostawienie komentarza:)
Na każde zadane pytanie odpowiadam pod nim:)
Nie pytaj czy obserwujemy,jeśli podoba Ci się mój blog to śmiało go obserwuj:)

Copyright © 2014 tyyna , Blogger