Zimne wieczory mi nie straszne :)

Wreszcie kupiłam kolejne części ,,Sekrety mistrza fotografii cyfrowej" Kiedyś się chwaliłam że mam pierwszą część a dzisiaj udało mi się dostać w Empiku dwie kolejne:) Teraz zimne wieczory mi nie straszne wystarczy dobra herbata kocyk i czytamy:) Jak już się chwalę to od razu pokażę wam rękawiczki jakie uwielbiam z jednym palcem a do tego na sznurku kupione na targu za tylko 16zł oraz dwa wieszaki z Pepco 4,99zł za sztukę:)
Ogólnie to na zakupy wybrałam się w celu kupienia prezentów więc za jakiś czas jak jeszcze dokupię resztę to pokaże wam co kupiłam najbliższym. A wy,macie już kupione prezenty czy nadal szukacie?





16 komentarzy:

  1. piękne rękawiczki :D ale najbardziej zazdroszczę Ci tych lampek w gwiazdki, które były w biedronce, ale nie zdążyłam ich kupić i nigdzie już nie ma... :((

    OdpowiedzUsuń
  2. Jakie świetne rękawiczki + dobra jakoś zdjęć : D
    Obserwuję (od kilku dni ) :))

    OdpowiedzUsuń
  3. Chciałabym mieć taką 'lekturkę' :D

    niikablog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Ciekawe książki, wieszaki boooskie XD

    OdpowiedzUsuń
  5. Też mam jedną część tej książki :)

    OdpowiedzUsuń
  6. ciekawe książki ;) muszę się za nimi rozejrzeć !

    OdpowiedzUsuń
  7. Sliczne zakupy, a książki chętnie bym przeczytała :) Miłej lektury!

    OdpowiedzUsuń
  8. Jakie śliczne wieszaczki. :) Książkę z chęcią też sobie sprawię. :)

    OdpowiedzUsuń
  9. wspaniałe zakupy :) uwielbiam rękawiczki na dwa palce

    OdpowiedzUsuń
  10. widziałam te wieszaczki w Pepco. Już miałam w koszyku ale się rozmyśliłam. A co do książek, czy nadają się dla osób rozpoczynających swoją przygodę z fotografią? Właśnie dorobiłam się swojej pierwszej, wymarzonej i długo wyczekiwanej lustrzanki i szukam jakiejś ciekawej lektury.

    OdpowiedzUsuń
  11. fajny post, proszę czy mogłabyś kliknąc w shinside na moim blogu?

    OdpowiedzUsuń
  12. Aaaa mam takie same rekawiczki tylko zxe niebieskie! Są mega ciepłe! ♥
    A te książki chętnie bym sobie poczytała, pewnie dużo nowych, ciekawych rzeczy bym się dowiedziala. ;))

    OdpowiedzUsuń
  13. wieszaczki są przepiękne, a te książki to i ja zdobędę! :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Prezenty... ehh .. chodze tylko po tych sklepach jak jakiś oszołom i nic nie mogę kupić ;/ Mam prezent jedynie dla mamy i szwagierki... Dzisiaj też buszowałam za prezentami, a skończyło się tak, że kupiłam sobie ciuchy ;p i mikołaj robi się coraz biedniejszy...
    Jak skompletuje wszystko i dla wszystkich to też na pewno pokażę co komu kupiłam ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za zostawienie komentarza:)
Na każde zadane pytanie odpowiadam pod nim:)
Nie pytaj czy obserwujemy,jeśli podoba Ci się mój blog to śmiało go obserwuj:)

Copyright © 2014 tyyna , Blogger