Dresiara :)

Z oknem okropna pogoda aż z domu się nie chce wychodzić. Wczoraj padał deszcz a w nocy to zamarzło i ledwo rano dostałam się do auta bo aż mi drzwi pozamarzały. Dzisiaj trochę posypało śniegiem i na ulicy jest szklanka jechałam 40/h no masakra. Wieczorem na szczęście nie musiałam nigdzie wychodzić więc wskoczyłam w dres i leniuchuję:) Trochę poczytałam Scotta Kelbyego a teraz lecę na wasze blogi :)
 bluza- New Yorker          spodnie- Cropp          okulary- Firmoo

A to moje pazury :P

 A u was jaka jest pogoda? Jak umilacie sobie takie zimne okropne wieczory?

42 komentarze:

  1. Ale piękne paznokcie, ja to bym jutro najchętniej nigdzie z domu nie wychodziła!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje :) Też bym nigdzie nie wychodziła ale niestety muszę:(

      Usuń
  2. U mnie podobna pogoda, więc też leniuchuję. :)

    Fajne okularki. (:

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetna bluza :) Oj pogoda niestety nienajlepsza.

    OdpowiedzUsuń
  4. O widzę, że i Ty masz okulary z Firmoo. Ładnie Ci w nich, też mam jedne oprawki od nich :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję:) Fajnę mają okulary, ja jestem z nich zadowolona :)

      Usuń
  5. Wow! Pazury ekstra!!!
    Pogoda jak pogoda, jaka by nie była wstać trzeba. Nie jest źle.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję:) Ja nie lubię zimy i aż mnie skręca jak widzę za oknem taką pogodę:) No ale niestety nie unikniemy jej:)

      Usuń
  6. pogoda paskudna.. owszem ale jakos,ze nadal jestem "niechodliwa" to w sumie nie przejmuje sie tym szczegolnie;P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No i widzisz kochana przynajmniej jakiś jest plus z tego ,,niechodzenia" :)

      Usuń
  7. Taaaaak pogoda okropna :/ Czekam tylko na wiosnę !!
    Świetne pazurki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też chcę już wiosnę :)
      Dziękuję:)

      Usuń
  8. U mnie kupa śniegu, mróz i Dzień Dresa jak u Ciebie:P

    OdpowiedzUsuń
  9. pogoda koszmarna, pada od dwóch dni ;/ chciałabym śnieg :(

    http://takbardzokosmetycznie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. dres spokoo jest;) poza tym okularki fajne:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja bez przerwy chodzę po domu w dresie, nie wyobrażam sobie bez niego życia :D A co do pogody - koszmarek :<

    OdpowiedzUsuń
  12. ja jutro chyba nie musze wychodzic z domu. cale szczescie :)

    OdpowiedzUsuń
  13. u mnie pogoda na szczęście bez deszczu, ale za to jaki mróóóóóózzzzz O_O

    Świetne patrzałki ;) Do twarzy Ci w nich :)

    OdpowiedzUsuń
  14. U mnie też słaba pogoda ;C Śliczne paznokietki ;D

    pozdrawiam Nika ♥
    niikablog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. u mnie od ponad tygodnia lodowisko na ulicach, dosłownie. strach iść, a tym bardziej jechać autem.;/
    śniegu za kostki, chciałam, to mam :(
    i w dodatku się rozchorowałam...
    a Ty masz fajne dresy i mani bardzo ladne zrobiłaś ;D używałaś stempli ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No to nieciekawa pogoda u Ciebie,ja się obawiam że taka do nas nadchodzi :/ Szybkiego powrotu do zdrowia życzę:)
      Nie używałam stempli, to są naklejki wodne:)

      Usuń
  16. ale fajne paznokcie! :) u mnie śnieg :D

    OdpowiedzUsuń
  17. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  18. kocham takie bluzy. ja w domu zazwyczaj jestem dresiarą, bo wygodnie :D

    OdpowiedzUsuń
  19. Też śmigam po domu w dresiku :D
    Mam bardzo podobne okularki :)

    OdpowiedzUsuń
  20. uwielbiam takie połączenia! :)) Na luzie - to jest najlepsza stylizacja ever! :D

    OdpowiedzUsuń
  21. ochy i achy. Ślicznie Ci w tym dresie, ale ładnemu we wszystkim ładnie. Paznokcie świetne. U mnie w Bydgoszczy zima w pełni. Zimno, wręcz lodowato i bardzo ślisko.

    OdpowiedzUsuń
  22. Koniecznie muszę kupić jego cztery książki :)

    OdpowiedzUsuń
  23. świetnie wyglądasz w tych okularkach:)
    Dres najlepszy na zimowe wieczory, ciepło i wygodnie;)

    OdpowiedzUsuń
  24. ale Ci łądnie w okularach! Boskie paznokcie ♥

    OdpowiedzUsuń
  25. Ale ładnie Tobie w okularkach! :)) A te naklejki super! :)) Choooć szczerze mówiąc nie używałabym ich tak często bo potem żałowałabym że się tak szybko skończyły. :D
    A co do pogody, u mnie tak samo. :/ Dziś już nieco lepiej bo dało się iść w miarę normalnie po chodnikach..mam nadzieję że już nie wróci mroźny deszcz.... :)

    OdpowiedzUsuń
  26. dokładnie tak samo, dres i dobra książka :)

    OdpowiedzUsuń
  27. jakie śliczne pazurki ;) masz fajny wystrój bloga ;)

    OdpowiedzUsuń
  28. wyglądasz ślicznie, urocza dresiara

    OdpowiedzUsuń
  29. Ostatnio dres to mój największy przyjaciel :) Twoja bluza bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń

  30. Hello :) You have a beautiful blog!

    Maybe we can follow each other?

    I will be glad if you visit my blog))

    http://anngrigorieva.blogspot.ru/

    http://anngrigorieva.blogspot.ru/

    http://anngrigorieva.blogspot.ru/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za zostawienie komentarza:)
Na każde zadane pytanie odpowiadam pod nim:)
Nie pytaj czy obserwujemy,jeśli podoba Ci się mój blog to śmiało go obserwuj:)

Copyright © 2014 tyyna , Blogger