Instagram

Dzisiaj przychodzę do was z fotkami z instagram. Trochę sie ich nazbierało :)


1. Miłoszek  2. W kolejce na morfologię  3. Focimy mgłę:)  4. Moja ściana  5. Czekanie w aucie  6. Lizaki  7. Buciki dla Miłoszka 8. Paznokcie

9. Trochę posypało  10. Ja jakieś 2 lata temu  11. Kaktusy w Castoramie  12. Super post na blogu Aliny  13.Naklejki na paznokcie  14.Owoce na kolację  15. Kolejna kolacja  16. Zabawa światłem w wykonaniu Jarka:)

17. Nudziło mi się:)  18. Super cytat  19. Zima  20. Paznokcie  21. Wygrałam pierwszy etap konkursu:) 22. Drukuje zdjęcia 23. Owocowa sałatka 23.W drodze do Ikei

25. W drodze na zakupy  26. Na rynku  27. Szafa złożona  28. Paznokcie  29. Kolejne paznokcie  30. Po morfologii  31. Paluszku krabowe w cieście francuskim  32. Uzupełniamy przepiśnik

14 komentarzy:

  1. Jeeeju, ściana ze zdjęciami jest rewelacyjna! :))
    Ile zdobień paznokciowych :D

    OdpowiedzUsuń
  2. fajne fotki, fajny mix, fajne paznokcie.... ale przede wszystkim jakie Ty dobre rzeczy jesz!! :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo fajny mix zdjęc,podobają mi się Twoje paznokcie:) ciekawe wzory:)

    OdpowiedzUsuń
  4. fajny foto mix :D
    uwielbiam twoje paznokcie, w KAŻDEJ odsłonie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne zdjęcia. Lubię takie posty:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Wszystkie Twoje paznokciowe stylizacje są genialne :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ty takie cuda na paznokciach tworzysz?! :D wiem, że większość to naklejki ale wszystko tak dokładnie zrobione :-) pokazuj nam ich więcej w takim razie :-)
    mam nadzieję, że ze zdrówkiem coraz lepiej :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A miło mi że paznokcie się podobają :)
      Jeśli chodzi o zdrowie to trochę jest lepiej ale trzeba jeszcze czekać i musze brać leki:)

      Usuń
  8. Piękne paznokcie, wszystkie wzorki bardzo mi się podobają :-) Surimi w cieście francuskim muszę wypróbować :-) A na jakiś owoc nabrałam właśnie ochoty :-)

    OdpowiedzUsuń
  9. owocowa sałatka z drukarki, haha :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fakt:) Zagubiłam nr. 22 ale już poprawiałam :)

      Usuń
  10. Świetny mix zdjęciowy :) Jakie cudne paznokcie malujesz <3<3<3

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za zostawienie komentarza:)
Na każde zadane pytanie odpowiadam pod nim:)
Nie pytaj czy obserwujemy,jeśli podoba Ci się mój blog to śmiało go obserwuj:)

Copyright © 2014 tyyna , Blogger