Koktajl

Czy lubicie koktajle owocowe? Ja uwielbiam i mogłabym je pić litrami. Jest wiele kombinacji z jakimi owocami można mieszać, wszystko zależy jak kto lubi:) Ja najbardziej lubię z samego banana i mleka jakoś mi najbardziej smakuje ale mam dni że mam ochotę i na inne. Ostatnio zrobiłam z mieszanek różnych owoców, dałam kiwi, banan, maliny, wiśnie, truskawki i zalałam wszystko mlekiem i hop pod blender:) Mmm przypomniało mi się lato i ten smak koktajlu ze świeżych truskawek no ale o tej porze roku musiałam kupić mrożone owoce jedynie świeże dałam kiwi i banany co nie znaczy że nie było dobre:P Wręcz przeciwnie było bardzo pyszne:) Polecam
A wy jakie koktajle lubicie najbardziej?




Jak pokombinuję z innymi owocami to zrobię notkę i dam wam znać co jeszcze polecam:)

21 komentarzy:

  1. OOOO mniami,ja dziś będę robiła truskawkowy:)

    OdpowiedzUsuń
  2. uwielbiam koktajle! dzisiaj robiłam z bananem, mlekiem i orzechami włoskimi :) pyszotka :))) w końcu trzeba jak najwięcej witamin jeść żeby jakoś przetrwać tą zimę :)
    pozdrawiam.!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No też musi być dobry:) Dokładnie trzeba dostarczać witamin w każdej postaci :)

      Usuń
  3. uuu ale narobiłaś mi ochotyy!!
    szkoda, że nie mam blendera :<

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja kupiłam kiedyś tak z kaprysu za jakieś 50zł w Media Markt taki najzwyklejszy i daje radę:)

      Usuń
  4. zrobiłaś mi ochoty na koktajl ;-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Wygląda smakowicie ♥

    pozdrawiam Nika ♥
    niikablog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. mm. smakowicie wygląda ! zrobiłaś mi smaka :)

    OdpowiedzUsuń
  7. ja jestem wielką fanką koktajli.... dzisiaj również robiłam z mleka i bananów... caasem dodaję to tego jeszcze lód ewentualnie trochę jogurtu naturalnego i cynamonu.... ale kiwi z bananem i mlekiem również świetnie pasuje... nie ukrywam, że latem najbardziej kocham truskawki ze smietana :) i mlekiem :) pychotaaaa

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O tak truskawki z mlekiem czy śmietaną są przepyszne:) kiwi z bananem jeszcze nie robiłam ale na pewno spróbuję :)

      Usuń
  8. Ale pysznie wygląda ten koktajl. Oj dawno już nie jadłam malin

    OdpowiedzUsuń
  9. nie mam w czym zrobić :( a tak smacznie wygląda ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Oj wypiłabym taki koktailik:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja koktajle robię tylko latem, ale teraz to mnie zainspirowałaś :)

    OdpowiedzUsuń
  12. mmm, ależ mam na niego ochotę!

    OdpowiedzUsuń
  13. Ale bym się napiła takiego koktajlu! :D

    OdpowiedzUsuń
  14. Pyszny musi być, choć i samymi składnikami w formie sałatki - chętnie bym się najadła. ;-)

    OdpowiedzUsuń
  15. Od jutra zaczynam pić koktajle :) to pewne!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za zostawienie komentarza:)
Na każde zadane pytanie odpowiadam pod nim:)
Nie pytaj czy obserwujemy,jeśli podoba Ci się mój blog to śmiało go obserwuj:)

Copyright © 2014 tyyna , Blogger