Moja mała galeria:)

Uwielbiam chwytać chwile i staram się ich fotografować jak najwięcej:) Jak pamiętacie w niedzielę byłam w Ikei po ramki i teraz mogę się już pochwalić co z nimi wymodziłam. Wybrałam ramki z serii Nyttja gdzie za 2 szt zapłaciłam 7,99zł więc nie dużo:) Dodatkowo zawiesiłam jedną z wzorkami po bokach którą kupiłam jakiś czas temu i leżała bezczynnie. Wszystkie zdjęcia wydrukowałam na czarno biało żeby nie było za pstrokato:) Pokażę wam mniej więcej w jaki sposób to zrobiłam:)

Wyjęłam kartki które były w ramkach i wykorzystałam je do wykonania wzoru na ścianie :)

 Potem wzięłam się za drukowanie zdjęć i powkładałam je do ramek



No i efekt na ścianie wygląda tak:)






26 komentarzy:

  1. Pięknie to wygląda :) sama muszę jechać po ramki nowe;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam ramki z ikei. Za każdym razem, gdy tam jestem jakąś kupuję, nie mam gdzie ich już wieszać :P
    Super Ci wyszło :) Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  3. świetnie to wygląda... bardzo fajny pomysł.... ja również mam w polanach wyruszyć do ikei i poszperać w tych cudownościach do wnętrz

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiam tak ozdobione ściany! Ramka z kwiatkami jest piękna :)

    Mam nadzieję, że wpadniesz również do mnie: SPIKED.SOUL.BLOGSPOT.COM i może zaobserwujesz :)
    Pozdrawiam i życzę miłego popołudnia!

    Elwira

    OdpowiedzUsuń
  5. baaaardzo fajnie sobie pokój urządziłaś :D :)
    jak już mówiłam wcześniej, na taki styl chciałabym przerobić swój :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Wygląda przecudnie ♥

    niikablog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. świetnie, bardzo podobają mi się takie 'galerie' :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Fantastycznie !! Jak ja uwielbiam zdjęcia ! Cudownie to zrobiłaś .

    OdpowiedzUsuń
  9. Jak świetnie to wygląda. :)

    OdpowiedzUsuń
  10. czarne zdjęcia dodają magii. bardzo ładnie to wygląda :)

    OdpowiedzUsuń
  11. podoba mi się! :-) też mi się marzy taka ścianka ze zdjęciami :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Planuje zrobić coś takiego po remoncie pokoju, ale ramki będą większe i będzie ich mniej.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na pewno będzie to ładnie wyglądać:) Ja niestety mam za mały pokój i nie fajnie by wyglądały duże ramki:) Pochwa się jak już zrobisz:)

      Usuń
  13. Naprawdę ślicznie ci to wyszło :)

    OdpowiedzUsuń
  14. fajny efekt, podoba mi się:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Jaaaaak świetnie to wyszło :))

    OdpowiedzUsuń
  16. CUDOWNIE ! Muszę Ci przyznac,ze masz zmysł dekoracyjny;*

    OdpowiedzUsuń
  17. Świetnie to wygląda! ♥ Kochana, zrób proszę zdjęcia całego pokoju, z chęcią bym je obejrzała. ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. niestety u mnie też nie ma śniegu, a rano padał deszcz ;c od miesiaca wybieram sie do sklepu po ramki :D musze sie zmotywowac, bo zdecydowaniej piekniej wyglada sciana :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Świetnie to wygląda! :) bardzo podobają mi się zdjęcia, które wybrałaś, ale ramki są też bardzo fajnie. Wszystko harmonijnie się zgrywa :) po prostu super :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Fajny pomysł z tym, że zdjęcia są biało-czarne. Faktycznie zbyt żywe kolory mogłyby popsuć efekt. A tak jest bardzo stylowo ;)

    OdpowiedzUsuń
  21. ach ślicznie!!:D rzuciło mi się w oczy na instagramie bodajże jak przeglądałam rano niusy!:D uwielbiam białe meble, tą szklarnię, mamy ten sam gust!:D

    OdpowiedzUsuń
  22. Bardzo ładnie to wygląda.

    OdpowiedzUsuń
  23. Cudowny efekt! :)

    http://klaudiakulakowska.blogspot.ie/

    OdpowiedzUsuń
  24. Super Ci wyszło kochana :) Oczywiście obserwuję :*

    OdpowiedzUsuń
  25. Uwielbiam zdjęcia na ścianach. Sama mam ich sporo i porozwieszanych w podobny sposób :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za zostawienie komentarza:)
Na każde zadane pytanie odpowiadam pod nim:)
Nie pytaj czy obserwujemy,jeśli podoba Ci się mój blog to śmiało go obserwuj:)

Copyright © 2014 tyyna , Blogger