No i urządziłam :)

Tak jak wczoraj pisałam poszłam dekorować pokój tymi wszystkimi ozdóbkami co kupiłam. Jeszcze dodatkowo wynalazłam u mamy taką podstawkę (nie pamiętam jak to się nazywa:) )na placek i wykorzystałam ją na biżuterię:P Dzisiaj pokaże wam jak to mnie więcej wygląda:)
 
Kaktusy wstawiłam do szklarni którą kiedyś dostałam od przyjaciółki i wyłożyłam ozdobnymi muszlami.

Na tej podstawce wyłożyłam biżuterię.




Do szklanego wazonu wsypałam kruszone szkło i wstawiłam pędzle.


Do wazonika wstawiłam sztuczny kwiatek.



Mówiłam też wam że będę drukować zdjęcia i wieszać na ścianie i tak też zrobiłam tylko że tym pochwalę się jutro ponieważ nie chce robić tak długiego postu żeby was nie zanudzić :)

34 komentarze:

  1. Patera - też nigdy nie wiedziałam jak to się nazywa, dopóki mama nie postanowiła tego kupić. :D To lustro z ikei jest cudowne, moje niestety zabrała siostra :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No właśnie- patera :D Dzięki:)

      Usuń
  2. Ciekawy pomysł z tą paterą na biżuterię :) i szklarnia mi się spodobała :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Pomysł z paterą jest ekstra:)

    OdpowiedzUsuń
  4. szklarnia jest super muszę sobie sprawić a patera na biżuteria praktyczny pomysł

    OdpowiedzUsuń
  5. świetnie to urządziłaś :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Pięknie wygląda patera z biżuterią! Ach :-)

    OdpowiedzUsuń
  7. To się nazywa pomysłowość, super! ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Po tych kilku zdjęciach, chciałabym zobaczyć Twój pokój w całości :))
    Musi być ekstra, masz fajne pomysły :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj bardzo mi miło:) Pokaże ale jeszcze muszę go dokończyć bo nie mogę ustawić wszystkiego tak jak bym chciała bo mam za duże łóżko i mam mało miejsca. Ale jak tylko wszystko przemyślę co i jak i poprzestawiam to pokażę:)

      Usuń
  9. pomysł z pędzelkami mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Pomysł z pędzlami super, chociaż ja tym się bała że będą się kurzyć.

    OdpowiedzUsuń
  11. Ależ fantastycznie to wszystko urządziłaś !! :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękny ten strojaczek na biżuterię ♥

    niikablog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. właśnie tak sobie wymarzyłam, żeby mieszkały moje pędzle i biżuteria <3

    OdpowiedzUsuń
  14. ja tez czekam na pokazanie całego pokoju :)

    OdpowiedzUsuń
  15. też miałam to cudowne lustro, ale stłukłam przy odkurzaniu :( a już 4 przeprowadzki przetrwało ;-) bardzo fajnie, a ile masz zegarków!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj szkoda że Ci się stłukło :(
      Zegarków mam 11 ale nie wszystkie wystawiłam:) Reszta pochowana jest jeszcze w kuferku:)

      Usuń
  16. Świetnie tak wyglądają Twoje ozdoby : )

    OdpowiedzUsuń
  17. Fokus na detal - super kochana:) Piękna organizacja miejsca na biżuterie :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Świetnie to wygląda :)
    http://labelsout-lifedesigners.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. ale ładnie to urządziłaś;)

    obserwuję;) a ty masz może ochotę;)?

    OdpowiedzUsuń
  20. genialny pomysł z tą paterą ♥

    OdpowiedzUsuń
  21. Pięknie to wszystko wygląda,a najbardziej mi się pędzelki podobają:)

    OdpowiedzUsuń
  22. Tez szukam takiej podstawki na biżuterie bo jest mega praktyczna :) podoba mi się minimalizm w pokoju :D

    OdpowiedzUsuń
  23. Pięknie prezentuje się ta biżuteria na tej paterce :) Takie odświeżenie w postaci dodatków do mieszkania to świetny pomysł...

    OdpowiedzUsuń
  24. stojak stojakiem, ale biżuterię masz genialną, zwłaszcza zegarki! :)

    OdpowiedzUsuń
  25. świetny pomysł z tą paterką:) i bardzo mi się podoba opcja z ramkami czarno-białymi:) w wolnej chwili odwiedź mojego bloga może coś Cię zainteresuje:) pozdrawiam i będę zaglądać

    OdpowiedzUsuń
  26. Pięknie wygląda, idealnie :) Pomysł fajny na biżuterię :)

    OdpowiedzUsuń
  27. przepięknie, super pomysł na wykorzystanie patery:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za zostawienie komentarza:)
Na każde zadane pytanie odpowiadam pod nim:)
Nie pytaj czy obserwujemy,jeśli podoba Ci się mój blog to śmiało go obserwuj:)

Copyright © 2014 tyyna , Blogger