Nowości kosmetyczne

Wczoraj wybrałam się do sklepu w którym ostatnimi czasy pracowałam i się troszkę obkupiłam:) Żeby nie było poszłam tylko po peeleng do twarzy:P Dodatkowo jak moja mama pokazała mi gazetkę z nowościami z Biedronki to musiałam dzisiaj rano do niej wstąpić i warto było. Już wam pokazuje co wyłapałam :D Ceny podaję tylko produktów z Biedronki ponieważ to co kupiłam u ,,siebie" w sklepie to miałam liczone promocyjnie więc nie chce nikogo wprowadzać w błąd.

                                    Peeleng do twarzy Perfecta

        Seria do twarzy Lumene Nautral Code - Żel, peeleng, krem redukujący zaczerwienienia

                                  Glinka - Organique

 No i to co wyłapałam w Biedronce:)
Miałam szczęście do tej maski ponieważ była już ostatnia:)   Maska do włosów Eveline  16,99zł

                                  Płatki kosmetyczne 2,99zł

                                      Maski do włosów Bio Vax  1.99 szt

19 komentarzy:

  1. Ciekawe te nowości. Muszę się do Biedronki wybrać

    OdpowiedzUsuń
  2. ten peeling gruboziarnisty lubiłam... miałam go jednak tylko w saszetkach

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja w Biedronce kupiłam tylko dwa żele Lirene i w sumie się cieszę ;)
    Bo jakbym tak chciała wszystko kupić co mnie interesowało - pół wypłaty bym wydała :P

    OdpowiedzUsuń
  4. bardzo fajne nowości;) jutro pędzę do Biedronki:)

    OdpowiedzUsuń
  5. miałam dzis sie wybrac do biedronki, ale lepiej dla mojego portfela ze tam nie dotarłam :))

    OdpowiedzUsuń
  6. oooo ale fajne waciki :D ja wiem że totalna głupota sie nimi jarać, ale one są TAKIE GIGA!
    i czemu ja nigdy w biedrze nie wyłapuję takich fajnych rzeczy to ja nie wiem..

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja uwielbiam te waciki bo super się nimi ,,ściąga" maseczki:)

      Usuń
  7. Oglądając zdjęcia przypomniałam sobie że muszę kupic ten peeling, ale całe opakowanie, a nie jak zawsze saszetki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też częściej kupowałam go w saszetkach ale teraz całą tubkę wzięłam bo we wszystkich sklepach były saszetki wykupione:)

      Usuń
  8. Jak zobaczyłam gazetkę z biedronki to od razu pomyślałam: kupuję wszystko :D Tylko skąd na to pieniądze :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Mi ta maska eveline średnio podpasowała :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Glinka z Organica jest bardzo dobra:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie też tak o niej wyczytałam więc mam nadzieję że i u mnie się sprawdzi :)

      Usuń
  11. Maski z Biovasów mam wszystkie, wczoraj jedną nałożyłam do włosów cienkich i jestem zadowolona! :))
    Planuję także kupić szampon arganowy z Eveline ale pewnie i tak już nie ma w Biedronce sądząc po cenie i jakości. Jak użyjesz swojej maski napisz czy jest dobra! :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja jutro użyję tej maski z Biovax:) U mnie szamponów było sporo ale masek właśnie już nie :)
      Na dniach dodam post o tej masce bo już trochę jej poużywałam :)

      Usuń
  12. haha widzisz jak to wiele mozna miec wspolnego :))))

    ps. daj znac jak sie sprawuje maska do wlosow Eveline :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dodam na dniach post o tej masce :)

      Usuń
  13. Nic z Twoich nowości nie używałam ale i tak wydają się bardzo fajne :) Miłego używania :D

    OdpowiedzUsuń
  14. Skąd ja to znam:) też poczyniłam wczoraj zakupy w organique uwielbiam ten sklep:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za zostawienie komentarza:)
Na każde zadane pytanie odpowiadam pod nim:)
Nie pytaj czy obserwujemy,jeśli podoba Ci się mój blog to śmiało go obserwuj:)

Copyright © 2014 tyyna , Blogger