Projekt FOTO

Już dawno temu przymierzałam się z zamiarem stworzenia albumu na zdjęcia. Nie chodzi mi tu o zwykły album gdzie zdjęcia będę wciskać pod folię tylko taki do którego będę zdjęcia przyklejać. Zmotywowała mnie do tego wspaniała blogerka Alina która postanowiła stworzyć taki album na cały 2014 rok:) Więcej możecie dowiedzieć się u niej na blogu gdzie serdecznie zapraszam. Ja dodatkowo chcę do niego wklejać jakieś pamiątki typu np.bilety z koncertu,kina itp.
Ostatnio szukałam takiego albumu ale ceny mnie przerażałaby bo kosztują około 70zł ech:/ Na szczęście będąc ostatnio w Ikei były te albumy (notesy) co ma Alina i (zgapiłam) też go kupiłam bo był taniutki jakieś 12 zł kosztował:) Dodatkowo znalazłam w Netto ciekawe naklejki za jedyne 5zł którymi gdzieniegdzie udekoruję strony albumu. Zaraz pomału biorę się za ten album i aż jestem ciekawa jak będzie się prezentował na koniec roku:)




Na allegro zamówiłam przylepce podklejki do zdjęć a żeby ich nie przyklejać klejem i nie uszkodzić:)

Może któraś z was też ma ochotę dołączyć do tego wyzwania?

22 komentarze:

  1. Możliwe, że też dołączę do tego wyzwania ;))

    pozdrawiam Nika ♥
    niikablog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Szukam właśnie naklejek, właśnie takich co Ty w Netto kupiłaś :) Muszę sprawdzić czy i u nas one będą :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Musisz się śpieszyć bo to są chyba ostatnie sztuki jeszcze ze świąt bo były w koszu z promocjami po świętach:)

      Usuń
  3. aaaa ja bym chciała też taki album zrobić, ale ostatnio jestem tak zabiegana, ze nie mam pojęcia za co się zabrać.. ;/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To nic zdjęcia powklejasz kiedy będziesz miała chwilkę:) Chociaż spróbuj zacząć a zobaczysz że to fajna sprawa:)

      Usuń
  4. Świetny pomysł! Na koniec roku jak również na całe życie taki kalendarz będzie niesamowitym wspomnieniem ;-)

    OdpowiedzUsuń
  5. WEJDŹ PROSZĘ, nowy blog kosmetyczno modowy. ja już Twój blog zaobserwowałam
    nataliamajmonroe.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Takie albumy bardzo fajnie wyglądają ;) Jednak żebym sama sobie robiła taki musiałby być formatu a4 i mieć koło 700stron, ponieważ z mam masę zdjęć :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też się tego obawiam że miejsca braknie:)

      Usuń
  7. wiesz co, zmotywowałaś mnie, też zrobię taki album, a co:p

    OdpowiedzUsuń
  8. Pomysł genialny:)Też muszę pomyśleć nad czymś takim.

    OdpowiedzUsuń
  9. Ty to masz kochana pomysly <3

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetny pomysł :D Ja chcę zacząć prowadzić albumy, ponieważ zdjęcia w albumie to zupełnie co innego, niż na komputerze :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Te naklejki są przepiękne :) Mam nadzieję, że będziesz się z nami stopniowo dzieliła efektami :) Obawiam się, że ja w tym roku przyjęłam na siebie za dużo takich "projektów". Pełno notesów, w każdym co innego, a ja zastanawiam się ile wytrzymam :) Pod koniec tamtego roku kupiłam sobie dwa albumy na zdjęcia, jeden już zapełniłam. Póki co stawiam na taką formę :)

    OdpowiedzUsuń
  12. A ja moje klejem przyklejam, bo nie wiedziałam, że są takie przylepce ;/

    OdpowiedzUsuń
  13. świetny pomysł z takim albumem! chyba też 'odgapię' ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. to będzie wspaniała pamiątka jako podsumowanie roku:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Ja chciałabym coś takiego podarować chłopakowi z zamiarem, że będziemy drukować nasze zdjęcia i tam wklejać (na walentynki) :). Bardzo fajny pomysł.
    Buziaki, kochana :*

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za zostawienie komentarza:)
Na każde zadane pytanie odpowiadam pod nim:)
Nie pytaj czy obserwujemy,jeśli podoba Ci się mój blog to śmiało go obserwuj:)

Copyright © 2014 tyyna , Blogger