W końcu się go pozbyłam :)

Dzisiaj pół dnia leże ponieważ od rana byłam w szpitalu żeby wyrwać zęba a że mam jeszcze anemię to musieli to robić w warunkach szpitalnych. Tak strasznie nie było, teraz mam jedną szwę i nic na szczęście nie boli:) Więcej trwała cała procedura przyjęcia bo jakieś 4 godz. a samo wyrwanie może 10 min:) Okropnie się bałam ponieważ ja nienawidzę chodzić do dentysty. Ważne że już po wszystkim bo męczyłam się z tym zębem od ponad pół roku a przez anemię nie mogłam wyrwać:)
Czy wy też tak się boicie dentysty?

Zdjęć nie robiłam bo przyznam że nawet o tym nie myślałam więc tylko się pokaże żebyście o mnie nie zapomnieli :)


19 komentarzy:

  1. Jestem chyba jedynym człowiekiem, który lubi chodzić do dentysty :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O matko :) Nie jedna nie jesteś, mam koleżankę co mówi że dla niej dentysta to jak Spa i śpi na fotelu:) Ale wieli podziw dla was:)

      Usuń
  2. ja na szczęście nie mam problemów z zębami, odpukać :)

    http://takbardzokosmetycznie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja się chorobliwie boję dentysty, mam złe doświadczenia z dzieciństwa. Ale chodzę oczywiście, żeby nie było :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie lubię dentystów...:(
    Dobrze, że już masz po wszystkim:)

    OdpowiedzUsuń
  5. jak nabawiłaś się anemii

    OdpowiedzUsuń
  6. Też nie lubię dentystów!
    Pięknie wyglądasz! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. moja mama jest higienistką, więc ja dentysty się nie boję ;-) ale dobrze, że już po wszystkim, masz z głowy!

    OdpowiedzUsuń
  8. Biednaś Ty, mam nadzieję że już nic nie boli? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zapomniałam dodać że wyglądasz pięknie. :)

      Usuń
    2. Dziękuje :) Nie nic nie boli przy wyrwaniu trochę bolało ale do przeżycia a potem już nic kompletnie :)

      Usuń
  9. Dentysta to nic przyjemnego, na szczescie nie mam wiekszych obaw, gdy tam chodze, bo mam ekstra pania dentystke;d

    OdpowiedzUsuń
  10. Moje zęby psują się tak szybko, że dentysta nie nadąża, nic więc dziwnego, że nie znoszę wizyt, bo zawsze oznaczają kolejne wiercenie :(

    OdpowiedzUsuń
  11. ja jestem u dentysty dzielnym pacjentem ;p
    ale ja mam to szczęście, że mozna mi pukać i wiercić a ja nic nie czuje , stąd ta odwaga ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też bym tak chciała:) Mi dają znieczulenie a ja czuję i musze dawać większą dawkę:)

      Usuń
  12. Ja ostatnio wyrywałam ósemkę-minęło tydzień a ja cały czas czuję ból:(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj to nieciekawie:( Może idź to skontroluj u dentysty żebyś jakieś stanu zapalnego nie miała:) Ale wierzę że będzie dobrze:)

      Usuń
  13. Ja pół roku chodziłam z bolącą ósemką. Stosowałam różne metody i zawsze przestawała boleć i znów zaczynała. Po pół roku zdecydowałam się wyrwać i do dziś żałuję, że nie zrobiłam tego szybciej. Wyrwanie trwało minutę a po całym zabiegu nic a nic nie bolało. Teraz nie będę odkładać takich decyzji na później.:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To miałyśmy podobnie:) Ja z tą swoją ósemką raz jechałam na ostry dyżur w nocy tak bolała i dali mi antybiotyk bo nie mogli wyrwać przez anemię a teraz jestem szczęśliwa że już jej nie mam:)

      Usuń

Dziękuję za zostawienie komentarza:)
Na każde zadane pytanie odpowiadam pod nim:)
Nie pytaj czy obserwujemy,jeśli podoba Ci się mój blog to śmiało go obserwuj:)

Copyright © 2014 tyyna , Blogger