Dietetyczna sałatk z tuńczykiem

Dzisiaj pojechałam na zakupy licząc że kupię jakieś spodnie i lipa:( W trakcie stwierdziłam że trochę mi się przytyło i że nic nie kupię do puki nie zrzucę parę kilo. No i poszłam do Tesco i nakupowałam spożywkę a w tym: łososie, serki, warzywa, owoce, jogurty naturalne itp. i  do domu zamiast wrócić z kolejną  parą spodni wróciłam ze zdrową żywnością :P
Od razu przysiadłam do komputera i szukałam przepisów na niskokaloryczne dania. Jednym z nich chciałam się z wami podzielić a jest to sałatka z tuńczykiem. Znalazłam ten przepis na blogu Love co zdrowe

Potrzebujemy:
40 g brązowego ryżu
160 g tuńczyka w sosie własnym
1 jajko
40 g pomidorków cherry
10 g pestek z dyni
5 g oliwy z oliwek
garść sałaty lodowej
natka pietruszki
pieprz, zioła prowansalskie
 
Ryż gotujemy około 30 min. Jajko zagotowujemy na twardo potem kroimy na małe kawałki. Ryż wraz z jajkiem wrzucamy do miski, dodajemy sałatę lodową, pomidorki i tuńczyka (bez sosu). Wszystko przyprawiamy pieprzem i ziołami prowansalskimi wedle uznania. Następnie posypujemy pestkami dyni oraz natką pietruszki i polewamy łyżeczką oliwy z oliwek i wszystko mieszamy.
 


Jakoś nigdy długo nie potrafię wytrwać w swoim postanowieniu jeśli chodzi o dietę ale będę się starać. Na pewno będę musiała codziennie urozmaicać moje dania żeby mi to smakowało bo przyznam że nie przepadam za ,,wychudzonymi" obiadami:P Dla mnie obiad to muszą być ziemniaki, mięso i to najlepiej jakieś smażone :D No ale będę się starać utrzymywać dietę i będę się z wami dzieliła przepisami.
 

16 komentarzy:

  1. Mmm uwielbiam sałatki z tuńczykiem :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dawno coś nie jadłam tuńczyka, ostatnio tylko łosoś, a bardzo go lubię, więc chętnie bym taką sałatkę zjadła

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To zapraszam do mnie :) Łososia właśnie przed chwilą zjadłam :)

      Usuń
  3. Uwielbiam wszystkie sałatki, a taką z tuńczykiem bardzo rzadko robię. Muszę się poprawić ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Myślę że by mi posmakowała :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Coś dla mnie, uwielbiam tuńczyka :)

    OdpowiedzUsuń
  6. a ja wszamałam dzisiaj bułę z tuńczykiem - też się liczy do diety? :D
    też chce schudnąć, bo nie wyobrażam sobie wakacji z moim brzuchem..
    ale jakoś nie mam weny na chudnięcie, chociaż staram się chodzić na siłownie w miare często ;p
    + dla mnie obiad, jeżeli ma mieć ziemniaki, to do tego KONIECZNIE musi byc mizeria, buraczki albo surówka- inaczej nie ruszę :3

    OdpowiedzUsuń
  7. Musi być pyszna! Wygląda mega apetycznie, chyba sobie taką zrobię :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Uwielbiam takie sałatki, tuńczyk i jajko świetnie się razem komponują, a Twoja sałatka wygląda naprawdę apetycznie ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Mmmm uwielbiam takie sałatki!

    OdpowiedzUsuń
  10. zainspirowałaś mnie tą sałatką :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Muszę koniecznie wypróbować ten przepis! ;))

    OdpowiedzUsuń
  12. Uwielbiam tuńczyka (właśnie zjadłam z nim kanapke ;)) Sałatka wygląda bardzo smakowicie, muszę sobie zapisać i kiedyś wypróbować :)

    OdpowiedzUsuń
  13. wygląda smakowicie, ja też ostatnio staram się zdrowiej odżywiać, więc na pewno wypróbuję

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za zostawienie komentarza:)
Na każde zadane pytanie odpowiadam pod nim:)
Nie pytaj czy obserwujemy,jeśli podoba Ci się mój blog to śmiało go obserwuj:)

Copyright © 2014 tyyna , Blogger