Niedziela w ZOO

 Pogoda dzisiaj była tak śliczna że postanowiliśmy ze znajomymi pojechać do Wrocławia do ZOO. Myślałam że jeszcze nie będzie takich tłumów ludzi a jednak kolejka po bilet była spora z jakieś 20 min w niej staliśmy. W tym zoo byłam już kilka razy ale ilekroć tam wracam baardzo mi się podoba. 

W jednym miejscu swój wybieg mają małpki które są ofiarami nielegalnego handlu zwierzętami. Były przemycane z Afryki do Europy. Hodowcy przetrzymywali je w niewłaściwych warunkach a potem porzucili. Jedna z tych małp była u rodziny która przygarnęła ją kiedy była malutka a gdy urosła to wyrzucili ją na ulicę inna zaś była przetrzymywana w przyczepie samochodowej bez okien gdzie było ciemno i nie miała towarzystwa, kolejna była znaleziona na ulicy.Na szczęście schronisko w Holandii się nimi zajęło gdzie powróciły do zdrowia a następnie zoo zafundowało im wspaniały wybieg.
Ech jak by tak opowiedzieć historię każdego zwierzaka które się tam znajduje to by można było książkę napisać:)
Dobra przechodzę do zdjęć, popatrzcie jakie słodziaki tam żyją :)
                                                     To jedna z tych małpek 

Byliście kiedyś we Wrocławskim ZOO? Jakie zwierzęta zrobiły na was największe wrażenie ?

13 komentarzy:

  1. Uwielbiam wrocławskie ZOO, byłam tam 2 lata temu :) Najbardziej spodobał mi się Lew, którego można podziwiać przez szybę w knajpce. Podszedł do szyby i strasznie mnie wystraszył :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak był tam lew a nawet dwa ale knajpka niestety była nieczynna :)

      Usuń
    2. Hihi żałuj! Na mnie warczał i ryczał przez tą szybę, tyle emocji :D

      Usuń
  2. Ja niestety Wrocławskiego Zoo nie odwiedziłam ! :) Ale Krakowskie uwielbiam ♥

    OdpowiedzUsuń
  3. We wrocławskim zoo byłam ostatnio chyba w 2004 roku, gdy skończyłam gimnazjum :P jeju, dawno temu. Bardzo lubię zwierzęta :) a tym z zoo trochę współczuję, że nie są w swoim naturalnym środowisku, ale lepsze to niż być przemycanym.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie to samo mówiłam do koleżanki że szkoda mi ich ale jak poczytałam jakie życie miały przed trafieniem do zoo to już zrozumiałam :)

      Usuń
  4. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  5. nigdy nie byłam w tym ZOO, nawet nie byłam we Wrocławiu :(
    ale kiedyś pojadę, bo ten tygrys skradł me serce ♥

    OdpowiedzUsuń
  6. ja z zoo chyba nigdy nie wyrosnę!
    piekne zdjęcia! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. O, chyba się niedługo wybiorę do ZOO :) jak zrobi się ciepło. Ostatnio byłam chyba z 3 lata temu, we Wrocławiu właśnie :-) Z dzieciakami z domu dziecka :-)

    OdpowiedzUsuń
  8. Uwielbiam wrocławskie zoo ;))

    OdpowiedzUsuń
  9. Tygrys przepiękny, taki dostojny. Uwielbiam kotowate!
    Ja w ogóle we Wrocławiu już tyle lat nie byłam...

    OdpowiedzUsuń
  10. Muszę namówić swojego mężczyznę, jak się zrobi ładna pogoda żeby pojechać do tego ZOO :D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za zostawienie komentarza:)
Na każde zadane pytanie odpowiadam pod nim:)
Nie pytaj czy obserwujemy,jeśli podoba Ci się mój blog to śmiało go obserwuj:)

Copyright © 2014 tyyna , Blogger