Podkład Revlon

Zużyłam już cały do ostatniej kropli tak więc przyszedł czas na recenzję.
Podkład Revlon ColorStay ja mam do cery suchej i normalnej. Moim kolorem jest 150 BUFF. Po nałożeniu na skórę wydaję się być bardzo jasny ale po chwili ładnie się wtapia i idealnie pasuje. Zawsze miałam problem z dobraniem podkładu a teraz to on został moim ulubieńcem. Ja zawsze miewam ten problem że szukam podkładów kryjących ale te wtedy są matujące i okropnie wysuszają już i tak moją suchą skórę. Z tym podkładem jest inaczej tzn. jest kryjący ale jednocześnie nawilża tak więc co jest dla mnie ważne nie podkreśla suchych skórek. Jeśli chodzi o to krycie to naprawdę świetnie się sprawdza. Ja do nakładania podkładów zawsze używam pędzla a dzięki temu krycie jest jeszcze lepsze. Dodatkowym plusem jest jego wydajność:) Ja go kupiłam w listopadzie więc starczył mi na 4 miesiące gdzie praktycznie codziennie go używałam. Wystarczy nałożyć kapkę i to wystarcza ponieważ konsystencja jest rzadka i super się rozprowadza. Jedynym minusem jest to że nie ma on pompki, oj naprawdę z tym to jest że tak powiem niewypał:/ No ale za to nadrabia całą resztą tak więc u mnie dostał on miano ulubieńca kosmetycznego:)



A wy miałyście ten podkład? Co o nim sądzicie?

19 komentarzy:

  1. miałam go kiedyś i byłam zadowolona;)

    OdpowiedzUsuń
  2. nie miałam, bo boję się ryzykować z firmami, których nie znam ;p
    może kiedyś się skuszę ;>

    OdpowiedzUsuń
  3. Zużyłam już kilka buteleczek i teraz traktuję go jako taki stary, dobry, sprawdzony podkład:) Zawsze staram się go kupować na promocji w SuperPharm za połowę ceny:)Jest to bardzo dobrze kryjący podkład.

    OdpowiedzUsuń
  4. U mnie wersja do cery tłustej się nie sprawdziła, może wypróbuję tą :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Nigdy nie używałam Revlonu, ale u mnie ta przygoda z podkładami dopiero się zaczyna więc kto wie ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie używałam :)

    Buziaki :*
    niikablog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. miałam go zakupić, ale w końcu wpadł mi do koszyka kolejny azjatycki krem bb, jestem od nich uzależniona i chyba już nie zamienię ich na nic innego:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Używałam i niezbyt milo go wspominam.

    OdpowiedzUsuń
  9. u mnie czeka na swoją kolej :) i dzielnie zuzywam serum od avonu by miec pomkę :D

    OdpowiedzUsuń
  10. kosmetyk kultowy a ja go jeszcze nie mialam :D

    OdpowiedzUsuń
  11. nie uzywam ale przyznam,ze duzo dobrego slyszalam na temat podkladów revlona :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Moj revlon!<3 tez uzywam 150 i jest boski:) uwielbiam ten podklad:) ja juz tez sporo takich zestawow zamowilam:) a to serum jest swietne! Sprobujesz to sie przekonasz:)

    OdpowiedzUsuń
  13. nie używam podkładów :D mam puder z Bell i mi wystarcza:))

    OdpowiedzUsuń
  14. Nie miałam go, od dłuższego czasu używam takiego z Max Factor i jestem zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
  15. dziekuje bardzo :) minimalna różnica jest, na zdjęciu tego nie widać za bardzo ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Ten podkład jest najlepszy! Mam już trzecie opakowanie. ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za zostawienie komentarza:)
Na każde zadane pytanie odpowiadam pod nim:)
Nie pytaj czy obserwujemy,jeśli podoba Ci się mój blog to śmiało go obserwuj:)

Copyright © 2014 tyyna , Blogger