Sky Tower

Kto śledzi mnie na instagramie ten wie że wczoraj wybraliśmy się z Jarkiem do Wrocławia na Sky Tower. Sky Tower jest to najwyższy budynek w Polsce który mierzy 212 metrów. Bilety na taras widokowy kupuje się na dole w punkcie informacyjnym i wejścia odbywają się co pół godz. Jest dużo chętnych więc nawet i lepiej jest zarezerwować bilet i wrócić na określoną godz. My byliśmy o 15stej a wolne wejściówki były na 17stą więc trochę pozwiedzaliśmy całą galerię. Nie ma tu mowy o nudzie ponieważ jest wiele restauracji, kawiarni, firmowych sklepów, największa w Polsce sala bilardowa, kręgielnia, oraz najnowocześniejszy we Wrocławiu klub fitness.
Taras widokowy znajduje się na 49 piętrze na który wjeżdżaliśmy windą z prędkością jednego piętra na sekundę.Dziwne uczucie w windzie bo cały czas zatykały mi się uszy:) Na samej górze był cudowny widok na Wrocław a w tle puszczona była przyjemna muzyczka,ach cały dzień bym mogła tam spędzić no ale można tylko 30 min. Przejdę już do zdjęć żebyście choć na chwilę mogli przenieść się w to miejsce:)

Jeszcze krótki filmik nakręciłam żebyście zobaczyły jak to mniej więcej wygląda:) Jakoś tragiczna ale to mój pierwszy raz :)

17 komentarzy:

  1. Ja mam lęk wysokości, więc pewnie bym tam nie weszła xD

    pozdrawiam Nika ♥
    niikablog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. aleee super! wierze widokowe są niesamowite :))

    OdpowiedzUsuń
  3. Sama bym poszła zwiedzić Sky, od razu zahaczyłabym o kręgielnie :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Też mam zamiar popatrzeć na świat z tego wieżowca :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Uwielbiam wieże widokowe, w ogóle wysokościowce. Nawet w hotelach zawsze proszę o pokój na możliwie najwyższym piętrze. Widok jest najczęściej niesamowity.

    OdpowiedzUsuń
  6. OMG co za widok,ale ja bym się bała:(

    OdpowiedzUsuń
  7. Istna rewelacja. Szkoda, że mam daleko....

    OdpowiedzUsuń
  8. Widok miasta kiedy jest ciemno jest cudowny! ♥ Gdybyście byli tam o 19 byłoby o niebo lepiej jednakże i tak jest na co popatrzeć! Chciałabym się znaleźć w takim miejscu. ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Przyznam ,ze bylam obok skytower milion razy ale jeszcze nigdy na tarasie widokowym :P PIEKNIE !!!Muszę sie wybrac :)!

    OdpowiedzUsuń
  10. Jeeej, za taki widok - nie dziwię się,że poszłaś :)
    ♥blog

    OdpowiedzUsuń
  11. Cudowny widok, koniecznie będę musiała odwiedzić to miejsce jak będę we Wrocławiu ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. biorąc pod uwage, że na wysokosciach nie wiem czemu łapią mnie ataki śmiechu - mogłoby być dośc ciekawie :D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za zostawienie komentarza:)
Na każde zadane pytanie odpowiadam pod nim:)
Nie pytaj czy obserwujemy,jeśli podoba Ci się mój blog to śmiało go obserwuj:)

Copyright © 2014 tyyna , Blogger