Street art

Dzisiaj wybraliśmy się z Jarkiem do skateparku we Wrocławiu w poszukiwaniu graffiti do obfotografowania :)Chciałam się z wami podzielić zdjęciami i pokazać jaką sztukę (tak ja to uważam za sztukę) tworzą młodzi ludzie.








Jutro jak będzie ładna pogoda to jedziemy dalej na Wro szukać inne ściany:) A może ktoś z was się orientuje gdzie we Wrocławiu znajdę fajne godne obejrzenia i sfotografowania graffiti ?:)

A tutaj ja tak żebyście o mnie nie zapomnieli :)


ZAPRASZAM NA MOJĄ STRONĘ NA FB  TUTAJ (dzisiaj założyłam) I ZACHĘCAM DO POLUBIENIA BĘDZIE MI BAARDZO MIŁO :D

14 komentarzy:

  1. graffiti jest fajne, póki nie niszczy cudzego mienia byle jaką plamą albo pierwszorzędnym podpisem :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam graffiti ! ♥ zawsze z fascynacją oglądałam tworzących kolegów czy starszych kuzynów ! Szkoda że sama nie umiem tworzyć :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Haha świetne! Kocham takie graffiti ♥

    niikablog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Samo graffiti jak najbardziej jest sztuką, nie raz podziwiałam doceniając talent twórcy. Niestety kojarzy się często negatywnie z racji na miejsce ulokowania ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetne graffiti:),masz śliczne włoski kochana:*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj dziękuję ale kochana przy Twoich to moje się chowają :)

      Usuń
  6. Oko na pierwszym zdjęciu jak żywe:)

    OdpowiedzUsuń
  7. uwielbiam graffiti <3 to moja miłość z czasów bycia nastolatką :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Jak dobrze, że są jeszcze ludzie, którzy uważają grafiti za sztukę! Jak dla mnie to jest jedna z piękniejszych form pokazywania siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Wspaniałe :) Pięknie to wygląda :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Naprawdę fajne zdjęcia. :) Fajnie się ogląda. A jak ktoś nie wiem czym street art jest, może sobie np. tu poczytać: http://www.artique.pl/street-art-czym-jest/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za zostawienie komentarza:)
Na każde zadane pytanie odpowiadam pod nim:)
Nie pytaj czy obserwujemy,jeśli podoba Ci się mój blog to śmiało go obserwuj:)

Copyright © 2014 tyyna , Blogger