Tłusty czwartek:)

Dziś jak każdy wie jest tłusty czwartek. Jak to już gdzieś wyczytałam jest to ogólnopolski dzień końca wszystkich diet:P Ja jeszcze nie zjadłam ani jednego pączka i na razie omijam je z daleka ale czy wytrwam tak do wieczora to nie wiem :P
Moja babcia co roku robi pyszne pączki z dżemem tym razem zrobiła ze śliwkowym czyli takie jak lubię najbardziej ale jestem twarda- nie dam się :)
Ojej szybko wrzucam ich zdjęcia i oddaje pączki rodzicom  żeby mnie już nie kusiły :P
 Pochwalcie się kochane ile już dzisiaj pączków wciągnęłyście ? :)


17 komentarzy:

  1. Jednego małego można zjeść przeciez! :D Ja jeszcze ani jednego dziś nie zjadłam ale jeszcze caaały dzień przede mną. :))

    OdpowiedzUsuń
  2. Tłusty czwartek, a ja mam grypę żołądkową.. masz ci los...

    OdpowiedzUsuń
  3. wyglądają smakowiccie ! Pamiętam jak moja babuszka robiła takie racuszki z dżemem :D mniam , teraz już nie ma siły biedulka :[

    OdpowiedzUsuń
  4. Na razie trzymam się dzielnie i żadnego nie zjadłam. Zjem coś słodkiego, ale np. sałatkę owocową:) wyjdzie na lepsze i zdrowsze. pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie lubię pączków, wole faworki :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja jeszcze ani jednego dzisiaj nie zjadlam:( musze to koniecznie nadrobic:)

    OdpowiedzUsuń
  7. ja już 2 :( ale spokojnie, spali się to na siłowni, haha! jak smakowicie wyglądają:*

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja mam w planach jeden jedyny pączek :D i myślę o nim już o wczoraj, ale czekam najpierw na mamę heheheh :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Ale smakołyki ♥ Ja jescze dziś nie jadłam pączków ;c

    niikablog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. ja jeszcze nie jadłam, czekam aż mama wróci z pracy i przywiezie pyszniuuutkie :3 u nas się nie piecze, bo mama nie lubi kuchennych faili...

    OdpowiedzUsuń
  11. Zjadłam dzisiaj jednego pączka i jednego donuta, ale tymi zdjęciami Kochana to mi narobiłaś!!! Ślinka mi cieknie na następne eh... :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja dzisiaj zjadłam dwa pączki :-)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ale twarda jesteś!! Ja bym nie mogła się im oprzeć :D

    OdpowiedzUsuń
  14. Mmm ale pyszności! ♥ Ja już zjadłam wystarczająco dużo... :D
    Może obserwujemy? Daj znać: marbelstyle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Zjadłam 3. Odpokutuję to jutro na siłowni! :D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za zostawienie komentarza:)
Na każde zadane pytanie odpowiadam pod nim:)
Nie pytaj czy obserwujemy,jeśli podoba Ci się mój blog to śmiało go obserwuj:)

Copyright © 2014 tyyna , Blogger