Mój makijaż dzienny

Ostatnio pokazywałam wam moje zakupy kosmetyczne tak więc na początek postanowiłam przedstawić wam mój makijaż dzienny przy ich użyciu :)
Wiem że szaleństwo to jakieś nie jest no ale w końcu to makijaż który wykonuję szybciutko na co dzień.

Kurcze nie wiem czemu blogger mi tak popsuł zdjęcie:( Oryginalne wcale nie jest takie wygładzone ech.

Użyte kosmetyki:
Podkład: Lumene głęboko nawilżający 0 Vanilla Beige
Korektor pod oczy: Golden Rose 05
Cień: Gosh Quatro eye shadow 22 driftwood, Gosh Smokey eyes palette 01 black
Mascara: Eveline Volume Celebrities
Błyszczyk: Gosh 0084
Róż: Artdeco 07
Brwi: Kredka Gosh greybrown

 Obiecuję że jeszcze nie jeden makijaż wam przedstawię tymi kosmetykami oraz wieloma innymi :) No i oczywiście będą też recenzję tych produktów. Mam nadzieję więcej blogger nie popsuje mi zdjęć

Miłego wieczorku :)

17 komentarzy:

  1. bardzo fajny, delikatny makijaż :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo mi się podoba, jest taki naturalny. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam naturalny makijaż i właściwie nawet na większe wyjścia go stosuje z dodatkiem delikatnej kreski :) Pięknie!

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękny makijaż, taki delikatny ;*

    niikablog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczny makijaz :) bardzo delikatny i naturalny :)

    http://live-laught-love00.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. O jak ładnie, a do tego masz świetną cerę

    OdpowiedzUsuń
  7. Makijaż bardzo delikatny, kobiecy oraz sutelny :) Bardzo fajnie i starannie wykonany :) Pozdrawiam:*

    OdpowiedzUsuń
  8. błyszczyk mi się mega spodobał!

    OdpowiedzUsuń
  9. Makijaż bardzo fajny i delikatny :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetny makijaż. Bardzo subtelny :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo ładny, delikatny makijaż ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Delikatnie i bardzo ładnie :) A błyszczyk świetny!! :D

    OdpowiedzUsuń
  13. wyglądasz super;) Naturalnie i delikatnie;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Makijaż fajny, naturalny. :)
    A co do psucia jakości zdjęć przez Blogger, musisz zapisywać je w formacie .png, wtedy wszystko będzie ok. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj kochana dziękuję Ci ślicznie za radę :)

      Usuń
  15. Bardzo ładny makijaż :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Naturalny, precyzyjnie wykonany make up :) super :P

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za zostawienie komentarza:)
Na każde zadane pytanie odpowiadam pod nim:)
Nie pytaj czy obserwujemy,jeśli podoba Ci się mój blog to śmiało go obserwuj:)

Copyright © 2014 tyyna , Blogger