Nowe nabytki :)

Pogoda od weekendu się popsuła a to deszcz a to wiatr i co tu robić. W sobotę byłam w przyjaciółmi w kinie na filmie 300:Początek imperium osobiście polecam. Jest on w 3D także efekty są naprawdę świetne a Eva Green super zagrała swoją rolę:) Tyle o weekendzie a dzisiaj już poniedziałek i pogoda nadal paskudna więc jak nie ma co robić to trzeba się wybrać na zakupy :) Objechałam Pasaż Grunwaldzki i Magnolię w poszukiwaniu czarnej ramoneski i nic nie znalazłam ciekawego ale za to wyłapałam coś innego:) Same zobaczcie:)

                                                            Bluzka - Cropp 69,90 zł

                                                   Koszulka - Sinsay 19,90 zł



                                                Tunika Cropp 89,99 zł

                                                              Koszulka - Cropp 29,90 zł

                                                           Koszulka - Sinsay 19,99zł


                                                      Spodenki - Sinsay 29,90zł


Jak pewnie zauważyłyście wszystko jest z Croppa i Sinsay :)


19 komentarzy:

  1. wszystko totalnie w moim goście - a szorty i brzoskwiniowa bluza mmmmm juz czuje wiosnę

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja też ostatnio zaszalałam!<3

    OdpowiedzUsuń
  3. bardzo fajne rzeczy mają w tym sinsay ;) może kiedyś tam wpadnę ;D

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne ciuchy. Takie jak lubię, a Cropp to jeden z moich ulubionych sklepów. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. świetne nowości... urocze spodenki

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetne nowości,lubie ciuchy z Croppa:)

    OdpowiedzUsuń
  7. spodenki są rewelacyjne! Też takie chcę ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Super ciuszki. Nie mogę się już doczekać kiedy niedaleko mnie otworzą Sinsay:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetne ciuchy, a szczególnie pierwsza bluza <3

    OdpowiedzUsuń
  10. Bluza z kotem jest... kotem!

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetne zakupy! Najbardziej wpadły mi w oko koszulki <3

    OdpowiedzUsuń
  12. Super zakupy! Chyba też muszę się wybrać po jakieś nowości wiosenne :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Koszulka Sinsay z napisem <3 Przygarnęłabym :)
    A film rzeczywiście świetny :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Udane zakupy widzę :) Super!

    http://alexissachet.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Pierwsza bluza i tunika z kotem są boskie, muszę zajrzeć do Croppa :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Rewelacyjne zakupy .

    zapraszam do mnie .

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za zostawienie komentarza:)
Na każde zadane pytanie odpowiadam pod nim:)
Nie pytaj czy obserwujemy,jeśli podoba Ci się mój blog to śmiało go obserwuj:)

Copyright © 2014 tyyna , Blogger