Ciasto z kaszy manny

Miałam wcześniej dodać ten przepis ale porządki i wszelkie prace przed świętami pochłonęły mnie całkowicie. Będąc w temacie świąt mam dla was przepis na szybkie i pyszne ciasto z kaszy manny. Wiem że pewnie w większości domach w te dni na stołach królować będzie sernik bądź mazurek ale jeśli ktoś ma ochotę na coś innego to polecam go zrobić a jak nie teraz to po prostu w zwykły dzień do kawy :) Jest to pyszne i szybkie ciasto więc i dzieci mogą nam pomóc przy jego zrobieniu:)

Potrzebujemy:
* 1 l. mleka
* 0,5 szkl. cukru
* 1 cukier waniliowy
* kostka margaryny
* 1 szkl. kaszy manny
* 2 łyżki kakao
* herbatniki

Wykonanie:
Margarynę rozpuszczamy, dodajemy do niej mleko, cukier oraz cukier waniliowy. Po chwili dodajemy kakao, doprowadzamy do wrzenia i dodajemy kaszę. Gotujemy kilka minut na małym ogniu i dobrze mieszamy aby nie powstały grudki. Blaszkę wykładamy folią bądź papierem do pieczenia. Na jej dnie układamy warstwę herbatników i wylewamy gorącą masę. Następnie na wierzch układamy kolejną warstwę herbatników. Pozostawiamy do ostygnięcia.


 Uwielbiam przepisy na proste i szybkie dania :)
A wy znacie jakieś fajne przepisy ? Podzielcie się nimi:)


18 komentarzy:

  1. takiego to jeszcze nie jadłam;)


    ps. a u mnie? Konkurs z GLITTER :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Odpowiedzi
    1. Jest przepyszny i fajnie czuć tą kaszę :)

      Usuń
  3. Jakoś chyba nie w moim smaku ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To zależy co kto lubi :) Jeśli lubisz kasze to Ci posmakuje:)

      Usuń
  4. Moja mama je robiła 2 razy i bardzo mi zasmakowało :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. a czy to nie jest za ciężkie?
    wiesz o co mi chodzi- jak zjem miseczkę kaszki to jestem zapchana, to po kawałku takiego ciasta też pewnie bym miała dość, co? :D
    ale przepis fajny :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Powiem Ci tak że jak zjadam kawałek bądź dwa to jest wtedy zapchana ale tak mi smakuje że mogę pochłonąć jeszcze :)

      Usuń
  6. Wygląda smakowicie ! Ja rzadko gotuje, więc nie mam żadnych dobrych przepisów xd :/

    OdpowiedzUsuń
  7. U mnie też często się takie robi :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Wygląda pysznie.! :)
    Ja lubię robić ciasto z mikrofalówki.:D

    OdpowiedzUsuń
  9. Wygląda rewelacyjnie!! Ja też lubię proste przepisy i myślę, że po świętach na pewno go wypróbuję ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. uwielbiam kaszę mannę! A że przepis wydaje sie banalny - spróbuję po Świętach! :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Niesamowity przepis, pierwszy raz widzę takie ciasto. Koniecznie muszę wypróbować takie ciasto według Twoich wskazówek :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Teraz sobie przypomniałam, że znam ten przepis i ...uwielbiam to ciacho ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. O bozusiu! Jak dawno juz nie robilam tego ciasta, chyba z 10 lat... ja jeszcze do tego robilam polewe z naturalnego kakao i posypywalam wiorkami kokosowymi... pychota... ehhhh... musze kiedys znowu go przyrzadzic ... :)

    OdpowiedzUsuń
  14. aaale dziś będzie deser ! :D mam zamiar w końcu dziś to zrobić :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za zostawienie komentarza:)
Na każde zadane pytanie odpowiadam pod nim:)
Nie pytaj czy obserwujemy,jeśli podoba Ci się mój blog to śmiało go obserwuj:)

Copyright © 2014 tyyna , Blogger