Fotografia moją pasją

Chciałam wam najpierw podziękować za komentarze pod poprzednim postem i namiary na nocleg w Karpaczu. Usunęłam ten post aby nie zaśmiecać a nocleg już mamy zaklepany więc majówka już zaplanowana:) 

Dobra nie marudzę już tylko przechodzę do tematu :) Już nie raz wam wspominałam że uwielbiam fotografię. Nie ma dnia żebym nie zrobiła jakiegoś zdjęcia. Staram się mieć zawsze aparat przy sobie bo najpiękniejsze zdjęcia są wtedy kiedy się tego najmniej spodziewamy.
Dzisiaj chciałam was zaprosić na moją stronę TUTAJ na fb na której wrzucam moje zdjęcia.
Zdjęcia wykonuję aparatem Nikon D3100 ze szkłem Nikorr 18-105mm f/3.5-5.6 Wiem że jeszcze te zdjęcia nie są takie jak bym chciała ale to są moje amatorsko wykonane bo dopiero się uczę no ale od czegoś trzeba zacząć :)
Kilka z nich przedstawię wam tutaj a reszta jest na mojej stronie :) gdzie oczywiście zapraszam do polubienia jeśli się spodoba.

fotografia makro zdjęcia foto

fotografia kot foto zdjęcie

zdjęcie foto kwiaty wiosna pasja

róże kwiaty fotografia nikon wiosna


fotografia kobieta portret

makro fotografia kropla

Co o nich sądzicie? Może jakieś rady bo chętnie się czegoś od was nauczę :)

37 komentarzy:

  1. bardzo fajne zdjęcia, ja niestety nie znam się zbytnio, ale podobają mi się, a jak kota uchwyciłaś!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo mi miło że Ci się podobają :) Taak z tym kotem to miałam niezły problem bo ciągle mi uciekał i jak tylko zobaczyłam że się pręży to skorzystałam z okazji :)

      Usuń
  2. Jejku! Pierwsze i ostatnie zdjęcie - są rewelacyjne!

    OdpowiedzUsuń
  3. Widać , że fotografia jest Twoją pasją, bo robisz idealne zdjęcia < 3
    Jak je oglądam to czuję się jakbym przeglądała stronkę z inspiracjami !
    Klikniesz w baner Oasap ?
    Zależy mi na tym !
    http://re-belious.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo mi miło, dziękuje :)
      Już do Ciebie zaglądam :)

      Usuń
  4. Z Twojego fanpage znalazłam idealne zdjęcie, dla mnie taka perełka- ujęcie lasu! Niesamowita gra światła!
    Znalazłam też kilka takich zdjęć, na których robiłaś albo wyostrzenie, albo taki dziwny efekt światła, że było dla mnie przesadnie (np. zdjęcie roweru), ale to tylko moje zdanie i jak najbardziej nie musisz się nim kierować :D
    I ja tez uwielbiam fotografować, chociaż nie mam aparatu, to mimo wszystko kiedy ktoś ma przy sobie aparat ja zawsze przejmuję nad nim dowodzenie i fotografuję wszystko, co chodzi i żyje :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak wiem że to zdjęcie roweru może nie każdemu przypaść bo przerobiłam je jakąś funkcją w Photoscape i fakt troszkę wyszło przesadzone:) Dziękuję za opinie bo to dla mnie ważne :)
      Tak, też pamiętam kiedy jeszcze nie miałam aparatu to brałam od innych i fotografowałam :)

      Usuń
  5. Zdjęcia mi się bardzo podobają, ja też lubię robić, nawet bardzo.. Mam Nikona D3000 i ogólnie marzy mi się obiektyw 70-300 :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj takim obiektywem też bym nie pogardziła :) Mi się marzy również rybie oko ale to już większe pieniądze no ale może kiedyś :)

      Usuń
  6. Genialne. Pasję widać w każdym ujęciu. :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ostatnie mnie bardzo urzekło!

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękne zdjęcia. Mój fanpage na facebooku ostatnio świeci pustkami. Ale to dlatego, że nie jestem przekona do promocji na tym portalu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dlaczego nie jesteś przekonana?
      Podaj link :)

      Usuń
  9. piękne zdjęcia a kociak jest super!

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetne te Twoje zdjęcia! Ja ostatnio się opuściłam w robieniu zdjęć :( Oczywiście polubione :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja jestem pod wrażeniem ! Piękne zdjęcia ! :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Makro bardzo dobre, ale co do kota - ucięłaś mu ogon :P Zaś zdjęcie z dziewczyną, według mnie byłoby lepiej gdyby prawa strona tła byłaby takiej samej szerokości co lewa strona, albo gdyby kobietka była w centralnym położeniu ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :)
      Kotu ucięłam ogon dlatego że nie miałam mu nawet zamiaru robić zdjęcia a kiedy się tak prężył to szybko złapałam za aparat i nie miałam czasu dobrze wykadrować :)
      Co do zdjęcia z Kingą to taki był zamiar, gdybym dała ją w centralnym punkcie to nie było by tego uroku bo musiałabym sfotografować tą trawę więc nie bardzo:) Ale mimo wszystko dziękuję za opinię :)

      Usuń
  13. pierwsze i ostatnie zdjecie mega!

    OdpowiedzUsuń
  14. zdjęcia znakomite :D ten kotek:) i dziewczyna :D super super:)

    OdpowiedzUsuń
  15. ja też uwielbiam robić zdjęcia ale tylko z telefonu. Uwielbiam upamiętniać każdą chwilę a potem do nich wracać myślami ;)

    Zapraszam do mnie na pierwszą notkę - http://pokochaj-zycie.blogspot.com
    obserwujemy?

    OdpowiedzUsuń
  16. Pamiętam, jak dopiero co zaczynałaś blogowanie i fotografowanie. Od tamtego czasu wiele się zmieniło. Przede wszystkim Twoje zdjęcia. Teraz są cudowne, powiedziałabym nawet że są tak jak inne zdjęcia, tych profesjonalistów, świetne. Wszystkie są cudowne, na każdym zatrzymałam się na kilka sekund, ale te ostatnie - bajka! Można by było powiesić w salonie czy sypialni. Gratuluję talentu! :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję że tak dokładnie śledzisz mój blog to bardzo mnie cieszy :)
      Ojejku bardzo mi miło że tak uważasz :)

      Usuń
  17. Widziałam kilka ciekawych kadrów. Zdjęcie z kotem jest zacne
    Pozdr

    OdpowiedzUsuń
  18. piekne zdjecia :) ja tez uwielbiam fotografowac :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Oj ja też uwielbiam fotografię:) Majac 14-15 lat zaczęłam przeglądać portale z profesjonalną fotografią... No i tak to się zaczęło;D

    OdpowiedzUsuń
  20. zdjecia sa cudowne nic dodac nic ując, kocur jest słodki a najbardziej zachwycilo mnie ostatnie zdjecie

    OdpowiedzUsuń
  21. Ostatnie totalnie profesjonalne!

    OdpowiedzUsuń
  22. mam ten sam aparat i to samo szklo i musze przyznac, twoje zdjecia sa obledne!:)
    xx
    ankagrzanka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. świetne zdjęcia jak dla mnie, wcale nie powiedziałabym, że są amatorskie ;-)

    OdpowiedzUsuń
  24. Genialne zdjęcia! Drugie - za modela, piąte - też chcę, ostatnie - za uchwycenie:-)

    Pozdrawiam ciepło,
    Mayoume

    OdpowiedzUsuń
  25. Zdjęcia są świetne, rób to dalej, bo Ci wychodzą!:) ja moim aparatem niestety nie jestem w stanie zrobić jakościowo dobrych zdjęć (przynajmniej takich jakie mi się marzą), jednak bardzo staram się o zachowanie kompozycji i robię to, co mogę aby zdjęcia były lepsze :) taki jest urok przeciętnych cyfrówek.

    OdpowiedzUsuń
  26. Są piękne. Nie jestem fachowcem ale bardzo mi się podobają :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Bardzo podoba mi się zdjęcie kota. I kwiaty wyszły ślicznie. I jeszcze to zdjęcie na pomoście :) Ja robię zdjęcia telefonem, nie lubię nosić ze sobą wielu sprzętów, ale też odkrywam uroki fotografii.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za zostawienie komentarza:)
Na każde zadane pytanie odpowiadam pod nim:)
Nie pytaj czy obserwujemy,jeśli podoba Ci się mój blog to śmiało go obserwuj:)

Copyright © 2014 tyyna , Blogger