Koretor do twarzy PUPA

Zapewne u większości z was w kosmetyczce znajduje się korektor do twarzy. Ja ciągle poszukuję tego jedynego niezastąpionego który będzie spełniał moje oczekiwania.

Dzisiaj chcę wam przedstawić rozświetlający korektor Luminys Touch 01 firmy PUPA . Występuje on w płynnej konsystencji z pędzelkiem i jest bardzo wygodny w użytkowaniu. Korektor ten również działa jako kuracja rozjaśniająca ponieważ uwalnia składniki aktywne które przenikają w głąb skóry co pomaga ją rozjaśnić. Dodatkowo pobudza on mikrokrążenie i działa kojąco na miejsca zapalne.  Jest delikatny tak więc nie obciąża skóry i super nadaje się przede wszystkim pod oczy. Zmniejsza widoczność cieni pod oczami oraz delikatnie wygładza zmarszczki.
Korektor ten ma wiele zastosowań ,można go aplikować np. w okolice ust co daje efekt powiększenia ich. Można również używać go zamiast zwykłego rozświetlacza tyle że będzie on od rozjaśniacza delikatniejszy.

Ja stosuje go od grudnia prawie codziennie i nadal go mam tak więc jest wydajny. Niestety jeśli chodzi o pokrycie np. jakiś blizn czy krostek to moim zdaniem sprawdza się słabo. Uważam jest jest on zbyt delikatny aby mógł pokrywać niedoskonałości ale jak już wspominałam pod oczy nadaje się wspaniale.

Jeśli ktoś potrzebuje dobrego korektora pod oczy przypominam pod oczy a nie do krycia niedoskonałości to szczerze go polecam.

Używałyście go kiedyś? A może możecie polecić jakieś dobre sprawdzone korektory kryjące niedoskonałości ?

10 komentarzy:

  1. Haha fajna firma xD Ale korektora nie używałam ;)
    Buziaki ;*

    niikablog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja mam strasznie cienką skórę pod oczami , ciężko czymkolwiek zakryć te sińce ;/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten korektor jest naprawdę delikatny więc myślę że by Ci przypasował. Ani trochę nie obciąża skóry i nie roluje się :)

      Usuń
  3. Nigdy nie miałam jeszcze nic z PUPY, a szkoda, bo mają kilka fajnych drobiazgów :)

    OdpowiedzUsuń
  4. mam z PUPY taki kuferek z cieniami itd :D i jest fajny :) korektora pod oczy nie używam ale ten mógłby przypaść mi do gustu, skoro jest lekki :)

    OdpowiedzUsuń
  5. a ja własnie mam jechać do rossmana żeby kupić jakiś korektor, a nie znam żadnego dobrego :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z Golden Rose też są dobre i te lekkie w płynie i te już bardziej kryjące w sztyfcie :)

      Usuń
  6. ja używam studio finish concelar z Maca :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja używałam korektor z Essence - całkiem spoko jest :) A ostatnio mój ulubiony Maybelline Affinitone :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za zostawienie komentarza:)
Na każde zadane pytanie odpowiadam pod nim:)
Nie pytaj czy obserwujemy,jeśli podoba Ci się mój blog to śmiało go obserwuj:)

Copyright © 2014 tyyna , Blogger