Maseczka nawilżająca od L'AMBRE

Kolejna recenzja ale tym razem jest to maseczka nawilżająca Hydrafresh którą miałam okazję testować dzięki firmie LAMBRE

Opis produktu :
Skóra potrzebuje optymalnego nawilżenia, które pomaga zachować  jej delikatność, jędrność i zdrowy wygląd. Stymulująca, nawilżając i odżywcza maseczka do twarzy hydrafresh mask zawiera wysoko skoncentrowaną formułę, która została opracowana z myślą o codziennej pielęgnacji skóry normalnej i suchej, wymagającej intensywnego nawilżenia, odżywienia i ochrony przed szkodliwym działaniem środowiska zewnętrznego. Dodatkowo nawilżający efekt maseczki został wzmocniony przez składniki będące roślinną alternatywą kwasu hialuronowego. Składnik ten dzięki swojej strukturze i ogólnej dostępności, jest doskonałym elementem zastępczy, botaniczną alternatywą prawdziwego kwasu hialuronowego, zapewniający odpowiednie nawilżanie skórze i działający przeciwzmarszczkowo.

Moja opinia :
Maseczka naprawdę świetnie nawilża i co dla mnie jest dużym plusem to nie trzeba jej zmywać tylko zostawia się do wchłonięcia. Ja mam bardzo przesuszoną skórę a do tego ostatnio ostatnio chodzę na zabiegi mikrodermabrazji oraz na peleng kawitacyjny więc skóra po nich mi się łuszczy jeszcze bardziej a wtedy z pomocą przychodzi mi ta o to maseczka. Maseczka ma konsystencję trochę rzadką ale dzięki temu jest bardzo wydajna i starcza na długo. Można ją stosować codziennie wieczorem jako kurację nawilżająco-odżywczą albo wystarczy raz lub dwa razy w tygodniu dla utrzymania poziomu nawilżenia.

Ja ze swojej strony szczerze polecam tę maseczkę i wiem że kupię ją ponownie jak tylko mi się skończy ale myślę że nie prędko bo naprawdę na długo starcza.

 A wy jakie maseczki nawilżające stosujecie, polećcie coś jeszcze :)

7 komentarzy:

  1. wygląda ciekawie, dla mnie również duży plus za to, że nie trzeba zmywać ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wydląda zachęciająco ;) Póki co nie testowałam jeszcze ;D
    Buziaki ;*

    niikablog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. zawsze uzywalam derminiki bankietowej, ale przekonalas mnie:)gdzie mozna ja kupic?:)w super pharm?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też miałam dermikę bankietową i przyznam że są podobne :) Lambre możesz tylko zakupić na stronie sklepu. Proszę link do niej https://crm.lambre.eu/shop/product/42/68,hydrafresh-mask.html

      Usuń
  4. jestem ciekawa jak pachnie, dla mnie to absolutnie numer jeden we wszystkich kosmetykach :D

    OdpowiedzUsuń
  5. niestety jestem za leniwa na maseczki ;/ a szkoda... bo mojej cerze przydałoby się porządne nawilżenie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ale jej się nie zmywa:) To tak jak byś nakładała krem chwila moment :)

      Usuń

Dziękuję za zostawienie komentarza:)
Na każde zadane pytanie odpowiadam pod nim:)
Nie pytaj czy obserwujemy,jeśli podoba Ci się mój blog to śmiało go obserwuj:)

Copyright © 2014 tyyna , Blogger