Moje zdobienie wydmuszek

Wczoraj miałam wam pokazać ale brakło mi czasu więc dzisiaj pochwalę się jaka mnie naszła wena na pomalowanie wydmuszek:) Myślałam i myślałam co by tu wymodzić aż przypomniało mi się jak kiedyś pracowałam w salonie kosmetycznym i malowałam paznokcie farbkami akrylowymi. Pomyślałam że świetnie można to wykonać na wydmuszkach.
Niestety nie dostałam w sklepie farbek akrylowych ale za to wzięłam temperę. Nie wyszło to wszystko tak jak chciałam i długo myślałam czy w ogóle publikować to na blogu ale zaryzykowałam. Niestety tempera podczas malowania szybko zasychała co bardzo mi utrudniało malowanie a do tego kupiłam jedne z tańszych pędzli i potem żałowałam bo kompletnie nie dało się nimi malować, włosy wychodziły a to włosie było tak sztuczne i sztywne że ciężko było nimi operować ech. Do tego na ostatnią chwilę jeździłam w poszukiwaniu jajek w białych skorupach i obliczyłam że byłam w dziewięciu sklepach i były już wykupione :)
No nic, pokaże wam co mi wyszło ale odbierzcie to z przymrużeniem oka :)


No i jeszcze raz WESOŁYCH ŚWIĄT :)

28 komentarzy:

  1. O matko! Jakie cuda, śliczne są naprawdę zazdroszczę umiejętności <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale tradycyjne, piękne wydmuchy! :D

    OdpowiedzUsuń
  3. jak dla mnie są przepiękne! ta zielona z brązowym? czerwonym? kwiatem jest super♥

    OdpowiedzUsuń
  4. Naprawdę uważasz że Ci nie wyszło? Śliczne są! ;))
    Wesołych Świąt życzę! :* :))

    OdpowiedzUsuń
  5. No proszę jaka artystyczna duszyczka :) Świetne :) Buziaki :*

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie będę pisać każdemu z osobna żeby nie spamować ale DZIĘKUJĘ bardzo że wam się podobają:)Naprawdę myślałam że nie bardzo mi wyszły ale troszkę mnie pocieszyłyście :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Przepiękne! Ja nigdy nie robiłam wydmuszek :)

    OdpowiedzUsuń
  8. miałaś tak fantastyczne materiały, że wydmuszki .. teraz już pisanki nie mogły wyjść gorzej! piękne! małe arcydzieła:)

    OdpowiedzUsuń
  9. ale piękne wydmuszki :)
    Ja nie miałam czasu na takie piękności i włożyłam jajko w barwnik i po sprawie :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Tyle przeciwności a wyszły przepiękne! :)
    Po przeczytaniu notki spodziewałam się jakiś bubli :D a tu takie cuda *,*

    OdpowiedzUsuń
  11. Jakie ładne ; )) . Wesolutkich Świąt ! :) . Zapraszam do mnie na rozdanie : http://malinka24.blogspot.com/2014/03/rozdanie.html#comment-form

    OdpowiedzUsuń
  12. na prawdę piękne!!! <3

    OdpowiedzUsuń
  13. Dziękuję :) Ja za wysoka to też nie jestem :)

    OdpowiedzUsuń
  14. wspaniale, gratuluję talentu ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Wyszły świetnie!! :) Zdolniacha :D

    OdpowiedzUsuń
  16. z przymruzeniem oka ?? Justys one sa przepiekne :)!!! Ale Ty zawsze mialas talent manualny wiec w ogole mnie to nie dziwi :)!

    OdpowiedzUsuń
  17. wyszły bardzo fajne, ja za dekoracje w ogóle sie nie zabieram ;-)

    OdpowiedzUsuń
  18. o, a ja tu nie byłam przed świętami :P
    ładnie wyszły ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. Ale ładnie! :)

    Pozdrawiam,
    DaisyLine

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za zostawienie komentarza:)
Na każde zadane pytanie odpowiadam pod nim:)
Nie pytaj czy obserwujemy,jeśli podoba Ci się mój blog to śmiało go obserwuj:)

Copyright © 2014 tyyna , Blogger