Wesołych Świąt :)

Pisze do was późno ponieważ cały dzień (pewnie jak większość z was) miałam zalatany i nie miałam na nic czasu. Nie, nie gotowałam i nie spędziłam tego dnia w kuchni ponieważ mój tata uwielbia gotować i kiedy ktoś chce mu pomóc to od razu wygania bo on musi zrobić wszystko sam i po swojemu.
 Rano oczywiście byłam w kościele ze święconką potem szybko zrobiłam stroik a kiedy siedziałam i kombinowałam co by tu porobić to zadzwonili znajomi z pomysłem aby jechać nad Odrę na kajaki. Uwielbiam takie spontaniczne wypady i oczywiście super spędziliśmy czas. Po kajakach pojechaliśmy na pizzę a potem jeszcze na zamek do Żmigrodu. Niestety nie mam zdjęć ponieważ nie spodziewałam się takiego wypadu a na kajaki oczywiście nie chciałam go brać i ryzykować:)  Ale się rozpisałam a miałam tylko złożyć życzenia :)

No więc przechodzę do sedna:)

CHCIAŁAM WAM ZŁOŻYĆ SZCZERE ŻYCZENIA. DUŻO ZDROWIA BO MYŚLĘ ŻE TO NAJWAŻNIEJSZE  ALE I DUŻO SZCZĘŚCIA. ŻYCZĘ WAM ABYŚCIE W TE DNI SIĘ WYCISZYLI I SPOWOLNILI TEMPO ORAZ ODPOCZĘLI OD CODZIENNYCH OBOWIĄZKÓW I SPĘDZILI TEN CZAS Z RODZINĄ I NAJBLIŻSZYMI :)



16 komentarzy:

  1. No to fajny dzień miałaś :D
    Ja spędziłam go w kuchni :D

    Wszystkiego dobrego i rodzinnych świat! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. wzajemnie kochana, zdrowych i rodzinnych świąt! :*

    OdpowiedzUsuń
  3. ojj kochana i Tobie także Wesołych! A przede wszystkim żeby zając był u Ciebie i co nie co zostawił ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hehe oj dziękuję :) Chyba nic nie zostawi bo słyszałam że jestem już za stara :P

      Usuń
  4. Spokojnych Świąt pełnych uśmiechu! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Jaki piękny koszyczek , taki stonowany i delikatny ^^ : )
    Wesołych Świąt ! ; *

    Klikniesz w baner Oasap ?
    http://re-belious.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. również życzę wszystkiego co najlepsze!:):-*

    OdpowiedzUsuń
  7. Slicznie!

    www.verasawicki.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za zostawienie komentarza:)
Na każde zadane pytanie odpowiadam pod nim:)
Nie pytaj czy obserwujemy,jeśli podoba Ci się mój blog to śmiało go obserwuj:)

Copyright © 2014 tyyna , Blogger