Wiosna ach to Ty :)

Nie da się ukryć że wiosna za oknem jest prześliczna.  Uwielbiam takie dni kiedy budzę się rano a promienie słońca ukradkiem przedostają się do mojego pokoju, od razu wstaję na nogi i jestem pełna energii :) Ostatnio u mnie na termometrze pojawia się nawet 20st. więc  jak dla mnie to idealna temperatura i tak może być codziennie.

Jak już mogliście wcześniej w postach wyczytać uwielbiam fotografować a przyrodę szczególnie więc taka pora roku jest idealna aby wyłapać te piękne skrawki przyrody jaka nas otacza.


Mam nadzieję że taka pogoda będzie na święta a i nawet na weekend majowy:) Oby tylko śnieg nas już nie zaskoczył :)

15 komentarzy:

  1. Piękne, wiosenne zdjęcia :) Uwielbiam tę porę roku :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Tez mam nadzieje,ze poki co nie ujrze sniegu.Zdjecia wychodza Ci wspaniale <3

    OdpowiedzUsuń
  3. U mnie też piękna pogoda ! ;* Śliczne zdjęcia <33

    niikablog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne zdjęcia! Ja tak nie potrafię :(

    OdpowiedzUsuń
  5. Uwielbiam ten moment kiedy wszystko budzi się do życia ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. dlaczego u Ciebie wiosna jest dużo piękniejsza niż u mnie? :(

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękne zdjęcia! :) ps: też chciałam wczoraj dodać nowy post ze zdjęciami przyrody :D hehehe

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękne zdjęcia! :) Powiedz mi jakim obiektywem fotografujesz przyrodę? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Nikkor 18-105mm f/3.5:5.6 :)

      Usuń
  9. Świetne zdjęcia przyrody :) uwielbiam takie ogladac :) Polecam Ci zakup obiektywu makro, ktory polepszy Twoje zdjecia roslin z bliska :)

    Co do moich zdjęć, polowa sukcesu lezy w aparacie i dobrym obiektywie oraz miejscu, gdzie robi sie zdjecia. Jesli sceneria jest piekna to i piekne beda zdjecia. Jednak nie bede ukrywac, ze po zrobieniu zdjec, przerabiam je w programie graficznym. Przerabiam = wiele roznych zabiegow, w zaleznosci ile dane zdjecia 'potrzebuja' zmian. Ostatnie zdjecia potrzebowaly tylko kontrastu by uwydatnic kolory ;) nic po za tym. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miło mi że podobają Ci się zdjęcia :) Oj marzy mi się obiektyw makro ale jak na razie to dla mnie za duży koszt :)
      Jeśli chodzi o Twoje zdjęcia to są naprawdę piękne:) W takim razie ja jeszcze muszę sporo poćwiczyć żeby robić takie śliczne zdjęcia :)

      Usuń
  10. hej, hej uwielbiam twojego bloga. Może zerknęłabyś na utworzoną przeze mnie stronkę: https://www.facebook.com/pages/Torby-torebki-torebeczki/235078940028901 Co o niej myślisz?

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za zostawienie komentarza:)
Na każde zadane pytanie odpowiadam pod nim:)
Nie pytaj czy obserwujemy,jeśli podoba Ci się mój blog to śmiało go obserwuj:)

Copyright © 2014 tyyna , Blogger