Z odwiedzinami u babci

Uwielbiam spędzać czas u babci na ogrodzie ponieważ wracają wspomnienia kiedy to byłam mała i wraz z kuzynkami chodziłyśmy do sadu na jabłka, śliwki,maliny czy też siedziałyśmy pół dnia na drzewie i wcinałyśmy czereśnie:) Teraz niestety ogród jest już trochę zaniedbany bo dziadek zmarł a babcia nie da rady całego ogrodu ogarnąć więc już stracił swój urok ale sentyment nadal pozostał :) Babcia mieszka jak to ja mówię na odludziu gdzie otoczona jest dookoła polami i słychać tylko śpiew ptaków.
Uwielbiam kiedy babcia pokazuje zdjęcia i opowiada historię swojego życia a przeżyła wiele bo ma 87 lat. Moja babcia jest z natury osobą która nie usiedzi na miejscu jeszcze w tamtym roku jeździła na rowerze ale pewnego dnia poszła do ogrodu i przeszkadzała jej płyta betonowa i jak to ona chciała ją przesunąć a pech chciał że spadła jej na ręce i złamała obie. Wiadomo kości już się nie tak zrosły i nic prawie nie może robić bo zaraz jej pękają na nowo więc dla niej najgorszą zmorą jest to że nie może już jeździć rowerem:)
Zostawiam was ze zdjęciami z czasu spędzonego z babcią :)

                                                      Uwielbiam stare zdjęcia 
Tutaj akurat jest moja prababcia, pradziadek i prapradziadek :)


               
                                      Babcia uwielbia kwiaty a najbardziej polne :)

      A tu już czas spędzony na ogrodzie i zabawy babci z moim Pikusiem :)




14 komentarzy:

  1. ja również uwielbiam oglądać stare zdjęcia :) ja niestety już nie mam babci..

    OdpowiedzUsuń
  2. Zazdroszczę Ci babci. Jakkolwiek by to nie zabrzmiało. Mojej nie ma już kilka lat i brakuje wizyt u niej i pogaduch przy herbatce :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudowne zdjęcia ! <33 Post jest perfekcyjnie dopracowany, a rzadko takie widzę i oczywiście czekam na kolejny ! :)
    Zapraszam do siebie, oczywiście obserwuję :*
    http://maymiodek.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiam stare czarno biale zdjecia. Jedna moja babcia niestety nie zyje, ale jej siostra w tym roku konczy 89lat i bardzo lubie gdy zaczyna opowiadac o dziecinstwie i o pradziadkach. Magiczne historie.

    OdpowiedzUsuń
  5. Oj ja mam taką historię z babcią, że kiedyś zimą szła do szopy po drewno żeby napalić w piecu, no i poślizgnęła się na lodzie, upadła i od tamtej pory ma problemy z kręgosłupem i ledwo chodzi, niewiele może robić i tak dalej. I zawsze sobie myśle, że gdybym wtedy poszła zamiast niej po te drewka, to nie było by jej teraz tak źle, jak jest... No niestety..
    A zdjęcia uwielbiam oglądać, ale mojej mamy. Też są w podobnym wydaniu, jak te z twoich zdjęć i widać wielkie podobieństwo między mną i moją mamą będącą w moim wieku :D a zawsze sobie myślałam' kurcze, niby jestem podobna, ale wciąż nie na tyle, żeby widzieć wyraźne podobieństwo ' - takie zdjęcia udowadniają dużo :P

    OdpowiedzUsuń
  6. Justynko masz wspaniałą babcię <3 Podobne zdjęcia i ja oglądam u swoich dziadków :) Babcia ma przepiękny ogród, a Ty pięknie pokazałaś do na zdjęciach :) Dużo zdrówka dla babci :-*

    OdpowiedzUsuń
  7. Starsi ludzie zawsze mnie fascynowali. Mają ogromną wiedzę o życiu i kawał historii za sobą :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Twoja babcia to aktywna kobieta! Rzadko teraz kiedy taką można spotkać! :)) Bardzo podziwiam takie kobiety które mają już swoje lata a wszędzie chodzą, zajmują się codziennie domem, nie mówiąc już o aktywności fizycznej. :)

    Moja prababcia też dużo przeszła, zawsze dużo mi i rodzinie opowiadała m.in. o wojnie światowej którą sama przeżyła, wdziała! Musze się pochwalić, żyła 104 lata! W tym roku obchodziłaby 105 urodziny ale niestety pech chciał że nie dożyła tylu lat. Ale i tak jestem z niej dumna że tyle wytrzymała! :))

    OdpowiedzUsuń
  9. czas z babcia to najpiekniejszy czas, sama bardzo doceniam takie chwile :) a ogladanie albumow to obowiazek przy kazdej wizycie u Babuni!

    OdpowiedzUsuń
  10. Uwielbiam Twoje zdjęcia kochana:)<3

    OdpowiedzUsuń
  11. aaaa ja juz niestety nie mam babci :( ale cudownie bylo tak usiasc i posluchac wspomnien :),poogladac zdjecia i zjesc cos babcinego
    Kochana zapraszam Ciebie i wszystkich na wyprzedaz oryginalnych torebek i nie tylko,które przywiozłam z włoskich butików :) http://akdols.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Uwielbiam przeglądać stare zdjęcia, a najlepiej z rodziną :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja uwielbiam babcię mojego chłopaka:) cudowna kobieta :) mam niestety nie za dużo starych zdjęć, ale te, które mam są piękne. W mojej rodzinie byli bardzo przystojni faceci :D

    OdpowiedzUsuń
  14. Twoja babcia wydaje się bardzo miłą i otwartą osobą. Pozdrów ją :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za zostawienie komentarza:)
Na każde zadane pytanie odpowiadam pod nim:)
Nie pytaj czy obserwujemy,jeśli podoba Ci się mój blog to śmiało go obserwuj:)

Copyright © 2014 tyyna , Blogger