Majówka w Karpaczu

Szkoda że weekend majowy już minął z chęcią bym chciała cofnąć czas:) Na szczęście jeszcze przed nami długi weekend w czerwcu więc można tez pomału coś planować.
Ja weekend majowy spędziłam z Jarkiem i przyjaciółmi w Karpaczu. Byłam tam już jakieś 4-5 razy ale mam do tego miejsca sentyment i lubię tam wracać:) Pogoda była brzydka w pierwszy dzień bo padał deszcz a potem grad i było do tego strasznie mglisto. Na szczęście na drugi i trzeci dzień się trochę przejaśniło choć rano w wyższych partiach gór spadł śnieg ale po południu wyszło już słońce.
Trochę pozwiedzaliśmy a do teraz mam zakwasy. Niestety nie poszliśmy na Śnieżkę bo ja z moją anemią miała bym z tym duży problem bo już sama droga do Kościółka Wang była dla mnie bardzo ciężka. Ale nic straconego jeszcze tam wrócę :P
Pokaże wam trochę zdjęć i opiszę co zwiedzaliśmy :) Troszkę was nimi zasypię :P 
Moich zdjęć jest mało ponieważ to ja chodziłam z aparatem :)


Oczywiście poszliśmy na dziki wodospad i na ulicę Strażacką gdzie jest anomalia grawitacyjna.
Karpacz wodospad
 Mgła była niesamowita :)
Mgła Karpacz
W pobliżu odwiedziliśmy kościółek Wang
Wang Karpacz

Wstąpiliśmy też do muzeum zabawek
muzeum zabawek Karpacz


karpacz

 Wszystkim znane matrioszki :)
matrosza Karpacz muzeum

Wieczorem po całym dniu zwiedzania wskazana gorąca herbatka w towarzystwie poduszki owcy którą kupił mi Jarek :) 
owca herbata

Pograliśmy też w karty :)
karty Karpacz

Zwiedziliśmy muzeum sportu i turystyki
muzeum sportu Karpacz

Najbardziej w tym muzeum spodobał mi się aparat i obiektyw który należał do fotografa którym był Karel Hnik. Fotografował on w szczególności góry ale najbardziej zasłynąć z fotografowania dawnych górali i rzemiosł.
pentacon foto Karpacz

obiektyw foto Karpacz

 Oto kilka jego prac.
fotografia Karpacz


A tu już wyszło słońce i zrobiło się o wiele przyjemniej.

góry oscypki Karpacz

Karpacz stoisko
Karpacz widok góry
Karpacz Ściegny

W ostatni dzień pojechaliśmy do Kowar do parku miniatur.
Kowary park miniatur



Mam nadzieję że was nimi nie zanudziłam :)
A wy jak spędziliście weekend majowy?
Byliście kiedyś w Karpaczu,podoba wam się tam? 

9 komentarzy:

  1. Piękne zdjęcia :)
    I jak Ci się podobało w Parku Miniatur?? Widzę, że pogoda się potem poprawiła :)
    Kurcze tyle razy byłam w Karpaczu i nie zaszłam do Muzeum, już wiem gdzie pojadę pod koniec maja :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak słońce wyszło w niedzielę więc z samego rana pojechaliśmy do Parku Miniatur i tak, bardzo mi się tm podobało :)
      Polecam pojechać do muzeum zabawek Kubusiowi się na pewno spodoba :)

      Usuń
  2. Byłam rok temu, właśnie w majówkę! Niezapomniany wypad i straconych kilka kilogramów na szlakach :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Byłam tam byłam tam !! I szczerzę zazdroszczę , bo odwiedziłąbym jeszcze raz; )

    OdpowiedzUsuń
  4. Niesamowite zdjęcia :)
    Musieliście mieć niesamowitą majówkę <3

    OdpowiedzUsuń
  5. Park miniatur jest niesamowity. Super zdjęcia

    OdpowiedzUsuń
  6. Zdjęcia świetne, a Karpacz bajkowy:-)

    Pozdrawiam ciepło,
    Mayoume

    OdpowiedzUsuń
  7. Jak ja bym znów chciała pojechać w góry!:) Niedawno byłam w Świętokrzyskich, ale marzą mi się Tatry albo Bieszczady. Piękne zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Byłam w Karpaczu rok temu na 1 dzień. Miasteczko było ładne choć bardziej mnie urzekła Szklarska Poręba :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za zostawienie komentarza:)
Na każde zadane pytanie odpowiadam pod nim:)
Nie pytaj czy obserwujemy,jeśli podoba Ci się mój blog to śmiało go obserwuj:)

Copyright © 2014 tyyna , Blogger