No to w drogę :)

Stwierdziłam że za dużo jeżdżę autem przez co za mało się ruszam :) Postanowiłam wsiąść na rower(pożyczyłam od babci :P ) i zrobiłam sobie małą wycieczkę. Słońce świeciło ale wiatr był okropny więc nie było tak łatwo do tego z moją anemią to się troszkę usapałam ale dałam radę :) Zrobiłam dzisiaj jakieś 20 km wiem że dla większości to mało ale dla mnie to niezły wyczyn :)
Pojechałam nad staw i  tam trochę posiedziałam a potem sobie utrudniłam trasę i wróciłam na około przez boczne leśne drogi :)

Mój niezbędnik podczas wycieczki rowerowej :)
Odpoczynek na wodę musi być



A wy, lubicie wycieczki rowerowe? :)

26 komentarzy:

  1. uwielbiam wycieczki rowerowe:) szkoda, ze pogoda nie jest lepsza:(

    OdpowiedzUsuń
  2. Haha Tyna jak śmiga na rowerku :D Fajnie wyglądasz w kitce, wiesz? :>
    Ja też uwielbiam jeździć rowerem, ale wizja znoszenia roweru z czwartego piętra i wnoszenia z powrotem przeraża mnie mega :<

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No śmigam śmigam i sama w to nie wierzę :P
      Ładnie w kitce? a to dziękuję :)
      To faktycznie, mi też by się nie chciało tak wysoko wnosić roweru :(

      Usuń
  3. Wygląda sympatycznie, ale ja nie cierpię jeździć na rowerze :D

    OdpowiedzUsuń
  4. ooo ja uwielbiam jezdzic rowerem ale ostatnio ciagle sie pakuje do samochodu wiec musze chyba sie wziac ostro za siebie :D20 km spooro - podziwiam! :))))

    OdpowiedzUsuń
  5. ta ławeczka ma genialny urok ! *.*

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo lubię jeździć na rowerze, ale niestety problemy z kolanami zabraniają mi dłuższych wycieczek :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj to szkoda :) W takim razie zdrówka życzę :)

      Usuń
  7. Bardzo lubię wycieczki rowerowe i nie wiem dlaczego w tym sezonie jeszcze żadnej nie odbyłam :)

    Dziękuję za odwiedziny, z przyjemnością obserwuje, jeśli mogę zapytać w jakiej miejscowości pod Wrocławiem mieszkasz?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dopiero sezon się zaczął więc jeszcze będziesz miała okazję się wybrać na wycieczkę :)
      Mieszkam przy Obornikach Śląskich:)

      Usuń
  8. My planowaliśmy kupić mi rower i jeździć na takie wycieczki i nam nie poszło;) Piękne widoki:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeszcze nic straconego :) Ja też nie mam swojego dlatego pożyczyłam od babci :)

      Usuń
  9. Rzadko jeżdżę na rowerze, ale chyba pora to zmienić :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Widać, że wycieczka fajna, super okolica. Ja już tak dawno nie jeździłam rowerem ... Trzeba wrócić do starych dobrych przyzwyczajeń :)

    OdpowiedzUsuń
  11. WSPANIALE MIEJSCE

    pozdrawiam,
    Ola

    OdpowiedzUsuń
  12. Jak na pierwszy raz to i tak bardzo dobrze! :)) Mój rekord rowerem to ponad 30km :)) Ale w tym roku zamierzam to pobić, chociaż w takie upały jak są teraz to będzie ciężko. :)
    Ja też potwierdzam że bardzo ładnie wyglądasz w kitce!! :))
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :)
      Tak teraz w te upalne dni kawałek przejechać to udręka ale ja w te upały wsiadam na rower wieczorem tak około 20stej i chociaż chwilkę staram się jeździć :)

      Usuń
  13. Ja też się poruszam za dużo samochodem... ;/ Jeździłam jakiś czas temu rowerem, ale w moim góralu mam bardzo niewygodne siodełko, muszę je wymienić i będziemy z Narzeczonym śmigać. ;)

    oj wstyd, żaden wstyd! teraz nie wyszło, innym razem wyjdzie. ;) wszystko w cieście trzeba dobrze wymieszać. ja robiłam go 3 razy, wychodziło idealnie, ale za 4 razem dodałam jeszcze startą czekoladę i też nie chciał się dopiec, więc główka do góry, następnym razem będzie lepiej. :)

    OdpowiedzUsuń
  14. O jej świetna sprawa taka wycieczka :) Ja niestety auto ... i ciężko się człowiekowi odzwyczaić :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też ciągle wsiadam w auto ale tak jak pisałam muszę się odzwyczaić i trochę się zacząć ruszać :)

      Usuń
  15. wycieczki rowerowe uwielbiam szczególnie teraz gdy jest taka piękna pogoda:) pozdrawiam:*)

    OdpowiedzUsuń
  16. ja uwielbiam rower, ale moja kondycja jest na niego słaba, może też przez to że za dobrze nie jeżdżę, więc wolę pobliskie wycieczki po 10km ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Ja tez musze w koncu pojezdzic na rowerze,nie bedzie latwo na poczatku z ta skrecona noga ale jakos dam rade :P.

    OdpowiedzUsuń
  18. rower <3 nie wyobrażam sobie bez niego życia od kiedy tylko nadchodzi wiosna :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Dziękuję bardzo :)
    Co do roweru, to nie pamiętam kiedy ostatnio na nim jeździłam i to jest straszne, odkąd mieszkam w mieście nie mogę się zebrać żeby sobie kupić i trochę poprawić kondycje :D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za zostawienie komentarza:)
Na każde zadane pytanie odpowiadam pod nim:)
Nie pytaj czy obserwujemy,jeśli podoba Ci się mój blog to śmiało go obserwuj:)

Copyright © 2014 tyyna , Blogger