Urządzenie do pielęgnacji twarzy z Biedronki

Mam wreszcie swoje urządzenie do pielęgnacji twarzy:) Korciło mnie kiedyś aby kupić z Clarisonic bądź z Mary Kay ale powstrzymywała mnie myśl że mam wydać na to kilka stówek i teraz kupiłam w Biedronce za jedyne 19,99zł :)
Tak, domyślam się że może nie być tak idealna jak te firmowe ale tak naprawdę to czym się może różnić? Myślę że jedynie trwałością i wykonaniem być może te droższe są solidniejsze ale czy inaczej pielęgnują twarz? ...hm nie sądzę ale też mogę się mylić bo nie mam porównania.
Przejdźmy do opisu tego oto urządzenia.

Cały zestaw jest w ładnym przyciągającym uwagę etui.
Dodatkowo do zestawu są dodane dwie baterie AA 1,5V oraz instrukcja obsługi.

oczyszczanie etui Biedronka twarz

 Zaglądamy do środka a tam znajduję się nasze o to urządzenie wraz z czterema nasadkami.
Początkowo bałam się czy mi to nie zaszkodzi ponieważ mam cerę naczynkową ale to włosie jest tak delikatne że nie prawa nic się stać tak więc bez obawy będę używała:)







Posiada dwa tryby prędkości więc można sobie dopasować który nam pasuje

Nasadki są bardzo proste w zamontowaniu wystarczy je tylko lekko wcisnąć i tak po skończeniu oczyszczania łatwo je odczepić. Oczywiście po każdym użyciu należy je umyć i pozostawić do wyschnięcia.


Jak tylko trochę je poużywam to oczywiście zdam głębszą relację z działania tego urządzenia:) Na razie jestem z zakupu zadowolona ale czy się sprawdzi w praktyce to się dopiero okaże.

A czy wy też już kupiłyście to urządzenie z Biedronki, a może macie inne ?
 Pochwalcie się a jak już używałyście tego typu urządzenie to dajcie znać jak działa :)

42 komentarze:

  1. Chyba jednak kupię. Byłam dziś w Biedronce i jeszcze były, więc mam nadzieję że do jutra nie wykupią :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Też już mam! I nie tylko, bo wzięłam też serum z kwasem hialuronowym:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O a z jakiej firmy jest to serum?
      Może też je kupię:)

      Usuń
    2. Firma to La Luxe Paris. Z opakowania wyczytałam, że jest sprowadzany z Paryża i się zaskoczyłam, bo myślałam, że to taka biedronkowa wersja serum z Eveline.

      Usuń
  3. piękne cudeńko ! muszę iść zobaczyć u mnie w Biedronce czy są jeszcze .

    OdpowiedzUsuń
  4. Ooo, nawet nie wiedziałam, że taki sprzęt jest w Biedronce :)
    Czekam na Twoją opinie po testach :*

    OdpowiedzUsuń
  5. Biedronka potrafi zaskakiwać. A ostatnio coraz to częściej! :))
    Ciekawe urządzenie, jestem ciekawa co następnym razem będą mieli w sprzedazy. :))

    OdpowiedzUsuń
  6. no proszę :) ja jednak wolę używam kremu w razie czego :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Możesz wspomóc działanie kremu tymi nasadkami :)

      Usuń
  7. muszę jechać do biedronki jutro w takim razie ;) mam nadzieję, że będą u mnie jeszcze :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Biedronka powinna zaopatrywać się w większe ilosci takich cacuszek bo przyjdę i juz nie będzie :(

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie kupiłam, ale jestem ciekawa recenzji :)

    OdpowiedzUsuń
  10. to w biedrze są takie bajery? dawno nie byłam (dwa dni), chyba się wybiore :D
    podoba mi się to, zdecydowanie!

    OdpowiedzUsuń
  11. Jestem ciekawa :) Jak trochę potestujesz to daj znać jak się sprawdza :))

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja też jestem ciekawa jak się sprawdzi :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Nie udało mi się kupić, zostały tylko do manicure :( czekam na recenzję.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj szkoda :( To może zajrzyj do innej Biedronki :)

      Usuń
  14. i za to wlasnie cenie biedronke :) koniecznie napisz jak sie spisuje :)!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na razie użyłam raz i jestem zadowolona:)

      Usuń
  15. Fajna sprawa, jednak słyszałam, że nie powinno się stosować takich szczoteczek do twarzy, bo po długim czasie używania mogą pozostać niefajne blizny lub zadrapania :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tego to nie wiem ale nie wydaje mi się bo szczoteczka jest delikatna więc myślę że nie zaszkodzi:) Poza tym oczywiście trzeba używać tego z umiarem :)

      Usuń
  16. Kochana ja tez bylam zdania ,ze mam okropny kolor wlosow :P... a teraz jak go zobaczylam po latach farbowania doszłam do wniosku,ze okropny byl kiedy je maltretowałam tymi farbami :P moze Ty tak jak i ja nawet nie wiesz juz jak Twoj kolorek wyglada i wcale nie bedzie tak zle ;*?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie po odrostach widzę mam brzydki taki szary:(

      Usuń
  17. jak byłam w biedronce, to zastanawiałam się czy kupić, warto? ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja myślę że warto:) Użyłam dopiero raz i jestem zadowolona:) Nie robiłam peelengu a mam cerę lekko gładziutką jak bym go zrobiła :) Myślę że po dłuższym stosowaniu go będzie naprawdę efekt :)

      Usuń
  18. ciekawa jestem jak po zastosowaniu? :) kurde, a do kiedy on jest w biedronce? odp u mnie na blogu prosze:)

    OdpowiedzUsuń
  19. Anonimowy10 maja, 2014

    Hej, z tego co wyczytałam to 4 nakładka (gąbka) jest do delikatnego masażu a nie nakładania makijażu.
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a gdzie tak wyczytałaś? Ja mam na instrukcji że lateksowe czyli u mnie na zdjęciu nr 3 jest do delikatnego masażu.
      Ta gąbka do masażu to by była za delikatna:)

      Usuń
  20. u mnie w biedronce już nie było....

    OdpowiedzUsuń
  21. Nie słyszałam jeszcze o tym zestawie, ale prezentuje się fajnie ;3

    Zapraszam :
    unnormall.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. wygląda bardzo fajnie :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Też mam i jest bardzo fajne ;-)

    OdpowiedzUsuń
  24. Zostałaś oTAGowana u mnie. :) http://grimagee.blogspot.com/2014/05/co-jest-w-mojej-torebce.html

    OdpowiedzUsuń
  25. Ja boję się używać takich przyrządów do oczyszczania ,mam za wrażliwą buze, oczyszczać mogę wykonywać jedynie manualnie :)
    Ciekawa jest ta opcja z gąbeczką do nakładania podkładu,daj znać jak tylko wyprobujesz.
    Sama się chyba skuszę o ten zakup, ale już raczej go nie znajdę w biedronce :(

    Zapraszam do mnie, na dzisiejszy, świeżutki post!:)
    http://beautyandcare4u.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  26. Jakie świetne urządzenie!:)

    OdpowiedzUsuń
  27. wiesz moze czy jeszcze mozna je dostac?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj ciężko mi powiedzie:( Byłam dzisiaj u mnie w Biedronce i patrzyłam czy są to już nie było :( Być może jeszcze gdzieś się znajdą:)

      Usuń
  28. Świetna jest ta szczoteczka! :) Ja również się na nią zdecydowałam. Zapraszam do przeczytania mojej opinii na jej temat :)
    Buziaki, Michalina.
    www.soinspiring.pl

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za zostawienie komentarza:)
Na każde zadane pytanie odpowiadam pod nim:)
Nie pytaj czy obserwujemy,jeśli podoba Ci się mój blog to śmiało go obserwuj:)

Copyright © 2014 tyyna , Blogger