Zapach Calvin Klein IN2U

Każda kobieta ma swój ulubiony zapach perfum. Nie wiem jak wy ale ja uwielbiam powracać do zapachów które używałam wcześniej bo one przywracają mi wspomnienia. Dzisiaj chciałam wam przedstawić wodę perfumowaną Calvin Klein IN2U którą od jakiegoś czasu polubiłam i jestem jej wierna.
CK IN2U to zapach kierowany do młodego pokolenia. Zapach jest lekko słodki ale i zarazem delikatnie wyczuwa się w nim cytrusy.

Linia głowy: różowy grapefruit, bergamotka, liście porzeczki
Linia serca: orchidea, biały kaktus
Linia postawy: ambra, wanilia, czerwony cedr

Już sam flakon przykuwa uwagę i nie da się przejść obojętnie nie wąchając go :) Jak dla mnie jest to zapach idealny na wiosnę bo latem może wydawać się za mocny. Jak już wspominałam jest w nim wyczuwalna nuta cytrusowa lecz ona szybko znika i pozostaje lekko słodki zapach więc latem może być ciut za mocny, no ale to już jak kto woli:) Co dla mnie jest dużym plusem to jest naprawdę trwały a szczególnie na ubraniach, zapach dłuugo się utrzymuje. Ja posiadam flakonik 150ml. i mam go od jakiś pięciu miesięcy i używam prawie codziennie a zużyłam niecałą połowę więc jest naprawdę wydajny:) Zapewne gdyby nie był tak trwały to bym musiała psikać kilka razy dziennie a tak wystarcza tylko raz.
Ja osobiście na sobie nie czuję tego zapachu ale inni często pytają mnie czym pachnę więc skoro nie czuję to znaczy że zapach do mnie pasuje więc trafiłam z nim w dziesiątkę :)




Znacie ten zapach osobiście? Jak oceniacie?
A może macie inne swoje ulubione zapachy to pochwalcie się :)

37 komentarzy:

  1. Też mam swój ulubiony zapach od Calvina Kleina, jest nim Euphoria <3 Najlepszy zapach jaki kiedykolwiek miałam. Ale żeby się nie przyzwyczajać, to lubię jeszcze Kenzo i Lady Gagę xD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Euphorię też miałam i to fakt jest śliczna:) Kenzo i Lady Gagę nie znam ale będę miała na oku :)

      Usuń
  2. Bardzo długo używałam tego zapachu i bardzo go lubiłam :) Teraz zastanawiam się nad jakimś słodkawym zapachem na lato i może zdecyduję się na powrót do In2U ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Mam i bardzo lubię ten zapach noszę go ze sb wszędzie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne zdjęcia! *.*
    Zapachu niestety nie znam.

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetnie się prezentuje. Wiem, że opakowanie to nie wszystko, ale w tym wypadku bardzo zwraca uwagę i zachęca do kupienia ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Mój nr 1 !!! ♥ Jest o paru lat i myślę że zostanie :D ♥

    OdpowiedzUsuń
  7. Uwielbiam ten zapach i sama mam te perfumy w swoich zbiorach :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Tego zapachu jeszcze nie miałam,a jeśli chodzi o ulubieńców to są to perfumy Dot od Marca Jacobsa. ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. No teraz to już go muszę powąchać :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Kiedyś to był mój ulubiony zapach :)

    OdpowiedzUsuń
  11. moja mama go ma i mi się mega podoba, natomiast mój chłopak twierdzi, ze pachnie starymi ludźmi.. ;/

    OdpowiedzUsuń
  12. nie znam tego zapachu;)
    pozdrawiam woman-with-class.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. nie znam ale z tego co opisujesz mógłby mi przypaść do gustu:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja miałam z CK Shock i byłam niezadowolona...w ogóle nie czułam zapachu :P

    OdpowiedzUsuń
  15. piękny zapach, mam go wśród swoich perfum... [iękny kolor kalanchoe...

    OdpowiedzUsuń
  16. Znam ten zapach i lubię go, ale tylko na kimś - na mnie jakoś dziwnie się rozwija i pachnie odrobinę po męsku, także z przykrością musiałam się z nim rozstać.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Każdy ma inne ph skóry i niestety ale czasami perfumy nie pasują do danej osoby. Kiedy pracowałam w drogerii to właśnie wiele klientek się skarżyło że dane perfumy na nich nie pachną tak jak z flakonika.

      Usuń
  17. Tego akurat nie znam ,natomiast jestem fanka innych zapachow claina i moim zdaniem sa naprawde trwale i wydajne dzieki temu.Jako ,ze lubie ciezkie korzenno orientalne to podpasowal mi obsession :P ,zapach specyficzny i dla malej grupy ale ja go polubilam :P ,moja mama natomiast go nie znosi :D

    OdpowiedzUsuń
  18. Miałam okazję go wąchać i jest świetny! ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. Masz rację jest bardzo ładny. Jednak ja mam słabość do CK Moment <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. CK Moment, nie miałam ale sprawdzę :)

      Usuń
  20. Ten zapach jest cudowny! Także go kiedyś miałam i byłam zachwycona ;) Pozdrawiam cieplutko i zapraszam

    OdpowiedzUsuń
  21. Flakonik jest uroczy;),niestety nie znam tego zapachu:(,mój ulubiony to Bruno Bannani i Armani Code;)

    OdpowiedzUsuń
  22. Hej, bardzo fajny post :) i Cały blog jest super. Na pewno postaram się wpadać częściej W wolnej chwili zapraszam też do mnie www.divoces.blogspot.com :) Jeśli mój blog również Ci się spodoba to co powiesz na wspólną obserwację? :)
    Pozdrawiam, Kasia :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo mi miło że Ci się podoba:)
      Oczywiście jeśli spodoba mi się Twój blog to oczywiście zaobserwuję.

      Usuń
  23. Mój ulubiony to Thierry Mugler Alien jasny, jest boski i uwielbiam go:)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  24. oh jak ja ubolewam, że mam alergię na perfumy i wszelkie wody perfumowane:( a czasami chętnie bym sobie sprawiła jakiś zapach;d

    pozdrawiam, A:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj to naprawdę współczuje:(

      Usuń
  25. Uwielbiam! Używam go od kilku lat :)
    Moje Top 3 to: Calvin Klein in2U, Versace Bright Crystal i Armani Code :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Zdecydowanie mój faworyt od dobrych kilku lat. Na toaletce obowiązkowo musi znajdować się flakon CK in2U. Latem sprawdza się idealnie, ale na inne pory roku również jest ok.

    OdpowiedzUsuń
  27. No i mnie skusiłaś. Mam różne perfumki w swoich zasobach ale na ten z pewnością się skuszę. :)
    Tym bardziej, że wyczuwalny jest słodki zapach wanilii no i zapach cytrusów - idealny. :)
    Dziękuję CI za recenzję. :*

    OdpowiedzUsuń
  28. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  29. Uwielbiam ten zapach :)
    CK Obsession Night pachną również pięknie.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za zostawienie komentarza:)
Na każde zadane pytanie odpowiadam pod nim:)
Nie pytaj czy obserwujemy,jeśli podoba Ci się mój blog to śmiało go obserwuj:)

Copyright © 2014 tyyna , Blogger