Gosh - Smokey Eyes

Na co dzień maluję na oku samą kreskę bądź tylko tuszuję rzęsy, ale na większe wyjścia staram się mocniej je podkreślić:) Ostatnio do tego używam cieni do wykonania smokey eyes z firmy Gosh.

W paletce znajdują się cztery cienie którymi wykonujemy cały makijaż. Dodatkowo dla tych co mają problem z wykonaniem smokey jest instrukcja z wzorem gdzie nakładać dany cień oraz numeracja każdego cienia, uważam że jest to pomocne:) Ja kupiłam dwie paletki jedna w odcieniach czerni a druga fioletu. Jest jeszcze w brązach ale niestety już nie było w sklepie.

Cienie są jedwabiste tzn. nie do końca są to maty ale i do błyszczących nie należą. Nakładając na oko dają delikatny efekt ale można to stopniować i przyciemniać dodając większą ilość i to mi się w nich podoba. Są dobrze napigmentowane, nie obsypują się ani nie rolują za co również duży plus. Jedyny minus ale może nie wielki to za to że paletka nie posiada lusterka ani pędzelka do nakładania, chociaż ja na pędzelek nie narzekam bo używam swoje wypróbowane ale lusterkiem bym nie pogardziła:) Cena za paletkę to 47.99zł myślę że jak na ich jakość to się opłaca.
Same zobaczcie jak się prezentują. Niestety nie mam zdjęcia wykonanego nimi makijażu ponieważ tym aparatem nie potrafię uchwycić ale jak kupie zwykły kompakt(tak nim łatwiej mi uchwycić makijaż) to oczywiście będę was zasypywać zdjęciami makijaży :)


 Miałyście może którąś z tych paletek? Jak je oceniacie?


8 komentarzy:

  1. nie maluję oczu cieniami, ale bardziej podobają mi się te po lewej :)

    OdpowiedzUsuń
  2. ja maluję oczy cieniami raz na jakiś czas :) a cienie są bardzo ładne !

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo mi się podobają, codziennie używam cieni do makijażu oka i bardziej podoba mi się ta druga paletka:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajnie, że jest ściąga. W razie problemów można zerknąć :)

    OdpowiedzUsuń
  5. No własnie,bardzo fajnie, że zrobili tą ściągawkę- w życiu nie wiedziałabym jak zrobić dokładnie smokey eyes.

    OdpowiedzUsuń
  6. Cienie ładnie się prezentują. Chyba się skuszę. ;)
    A zdjęcia piękne. Szczególnie to drugie - ślicznie ujęłaś paletki i ułożenie róży - pełen profesjonalizm.
    Pozdrawiam Cię. :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za zostawienie komentarza:)
Na każde zadane pytanie odpowiadam pod nim:)
Nie pytaj czy obserwujemy,jeśli podoba Ci się mój blog to śmiało go obserwuj:)

Copyright © 2014 tyyna , Blogger