Lato się zbliża - czas uporządkować szafę

Lato zbliża się wielkimi krokami, za oknem słońce świeci w pełni a na termometrze dochodzi do 30st. Nic innego nam nie pozostaje jak wymienić swoją garderobę :) Jakiś czas temu natknęłam się na internetowy sklep Persunmall który oferuję świetne ciuchy. Zrobiłam dla was małą listę tego co można u nich dostać ale to tylko cząstka więc jeśli chcecie więcej to zapraszam na stronę Persunmall.
Jeśli chcesz więcej informacji o danej rzeczy kliknij w link pod zdjęciem:)

Na początek pokaże wam sukienki które najbardziej wpadły mi w oko:)

                  TUTAJ                                                  TUTAJ                                                           TUTAJ

Bluzki są prześliczne ciężko by mi było wybrać która lepsza:)

               TUTAJ                                                                TUTAJ                                                TUTAJ

Spodenki rzadko noszę ale w tym roku chcę to zmienić i zacząć częściej się w nich pokazywać :)

     TUTAJ                                                     TUTAJ                                                TUTAJ

Tam samo rzadko nosze spódnice ale te są tak urocze że chyba się na jakąś skusze.

   TUTAJ                                      TUTAJ                                TUTAJ                                   TUTAJ
                                                                       
Jeśli jesteś gadżeciarą tak jak ja to również możesz znaleźć świetne etui na swój iPhone. Same zobaczcie jakie są cudowne:)


 TUTAJ                                          TUTAJ                              TUTAJ                                  TUTAJ


Ja jestem skłonna coś kupić bo aż mi żal że wcześniej nie spotkałam tego sklepu:) Rzeczy są naprawdę cudowne. Jeśli również wam wpadło coś w oko to zapraszam na stronę sklepu Persunmall

Co wam się najbardziej spodobało?
A może macie jakieś ciuchy z tego sklepu to zdradźcie co i napiszcie czy jesteście zadowolone:)

12 komentarzy:

  1. jakie cudowne te dwa pierwsze etui na telefon <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczne koszule i sukieneczki :) Zaraz zajrzę na stronkę i sama czegoś poszukam ciekawego :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jakie cudowności ! Sukieneczki i spodenki bajeczne! Aż żałuję, że moje nogi są takie niewyjściowe ;/

    OdpowiedzUsuń
  4. Niestety nie znam sklepu, ale trzecia spódniczka jest śliczna ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. super rzeczy! lubię ten skolep :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękne propozycje tu przedstawiłaś, aż sobie zaraz zerknę na stronę sklepu :)

    OdpowiedzUsuń
  7. achh, pikowane spodenki są po prostu cudowne!! ♥ :)

    OdpowiedzUsuń
  8. ta jeansowa sukienka jest mega <3 ,widze ja w zestawie z bialymi trampeczkami :).Generalnie uwielbiam kupowac letnie ubrania,szkoda tylko,ze u nas lato tak szybko przemija :(

    OdpowiedzUsuń
  9. piekne te koszule, najberdziej podoba mi się na biała ;) szorty tez cudo :)
    obserwuję, zapraszam do siebie
    daliashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za zostawienie komentarza:)
Na każde zadane pytanie odpowiadam pod nim:)
Nie pytaj czy obserwujemy,jeśli podoba Ci się mój blog to śmiało go obserwuj:)

Copyright © 2014 tyyna , Blogger