Dotarliśmy :)

Hej kochani piszę do was z Dziwnówka :) Wczoraj się nie mogłam odezwać bo dzień mieliśmy strasznie zalatany a do tego nocowaliśmy w aucie hehe:) Pierwszy raz zdarzyło mi się spać w takich ,,luksusach" :D Z samego rana o godz 9tej dotarliśmy do Pogorzelicy i tam szukaliśmy noclegu ponieważ grupka znajomych już tam była no ale nie było żadnego wolnego miejsca :( Pojechaliśmy szukać dalej żeby nie marnować dnia no ale niestety z noclegami była kiszka:/ Zjechaliśmy pobliskie miasteczka typu Niechorze, Rewal, Pobierowo i dopiero w Dziwnówku udało się nam dostać nocleg ale dopiero od kolejnego dnia. Musieliśmy już na to pójść bo naprawdę nie ma wolnych miejsc na ten tydzień a była już godz 16sta więc i tak sporo czasu nam przepadło. Dzisiaj już cały dzień spędziliśmy na plaży na błogim lenistwie :) Mykam spać bo jestem padnięta po tej nieprzespanej nocy w samochodzie :)
Pamiętajcie że na instagramie staram się być z wami w miarę na bieżąco :) Zostawiam was z kilkoma zdjęciami :*





 
Kto z was był w Dziwnówku bądź Dziwnowie i może polecić fajne miejsce do zwiedzania albo jakieś atrakcje?

Heheh to już chyba z tego zmęczenia pomyliłam nazwy miejscowości w jakiej jesteśmy :D Napisałam wam wcześniej że w Darłówku a jesteśmy w Dziwnówku :D Najlepsze jest to że nawet rodzicom powiedziałam złą nazwę :) Chyba ten jod mi nie służy :)

4 komentarze:

  1. byłam kiedyś w Darłówku :) ale to na koloniach, pewnie się sporo pozmieniało

    OdpowiedzUsuń
  2. Oo jesteś w darlowku? Ja jestem w Ustce, niedaleko : D Darlowek jest śliczny, byłam parę lat temu, niestety nic ci nie polece bo widziałam tylko plaże i kawaleczek miasta :(

    OdpowiedzUsuń
  3. zapraszam częściej do siebie ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. hahah ja tez zawsze myle te miejscowosci :P

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za zostawienie komentarza:)
Na każde zadane pytanie odpowiadam pod nim:)
Nie pytaj czy obserwujemy,jeśli podoba Ci się mój blog to śmiało go obserwuj:)

Copyright © 2014 tyyna , Blogger