Frytki z dyni

Kupiłam dynie i postanowiłam z niej zrobić frytki:)
Oczywiście przekroiłam ją na pół wydrążyłam środek czyli pestki i cały miąższ. Potem ją obrałam, pokroiłam w plasterki i na olej :)Tylko tyle roboty a smak niesamowity :)
Jeśli ktoś z was jeszcze nie próbował to naprawdę zachęcam bo smakuje wyśmienicie:) Bardzo przypominają te z ziemniaka ale są delikatnie jak by słodsze no i mają taki charakterystyczny smak- no pycha :D





Próbowałyście kiedyś takich frytek? Z czego jeszcze robiłyście bo wiem że podobno dobre też są z selera czy pietruszki, robiłyście ?

9 komentarzy:

  1. Mniam, nie próbowałam :) ale frytki uwielbiam.

    OdpowiedzUsuń
  2. nie nie to nie dla mnie ;D

    OdpowiedzUsuń
  3. jak dorwę ładną dynie to wypróbuję :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wow nigdy nie probowałam, I jak Ci smakowało?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przepyszne:) Rodzice wrócili z pracy to narzekali że tak mało zrobiłam i chcą jeszcze :)

      Usuń
  5. Nie jadłam. Generalnie dyni w kuchni nie używam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Koniecznie zgłoś swój udział u Klary na blogu :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za zostawienie komentarza:)
Na każde zadane pytanie odpowiadam pod nim:)
Nie pytaj czy obserwujemy,jeśli podoba Ci się mój blog to śmiało go obserwuj:)

Copyright © 2014 tyyna , Blogger