No to już po moich wakacjach :)

 Wróciłam już z mojego ,,urlopu" i jestem z niego bardzo zadowolona:) Pogoda przez cały czas była świetna więc to najważniejsze:) Teraz muszę się brać ostro do roboty bo czekają mnie spore zmiany ale na razie nie będę wam jeszcze nic zdradzać, przyjdzie na to czas:) Pokaże wam kila zdjęć z nad naszego pięknego Bałtyku.
Mam jeszcze do was pytanie czy znacie może jakieś fajne miejsce w Polsce gdzie warto wybrać się we dwoje chociaż na 3 dni ? Może to być gdzieś nad jakieś jezioro albo jakieś piękne góry bądź jak wiecie gdzie są tanie i fajne noclegi w Pradze czy Krakowie to też polećcie :)


18 komentarzy:

  1. Wakacje dopiero przed mną :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No to super :) Ja też wolę wyjazd zostawiać na koniec wakacji :)

      Usuń
  2. Świetne zdjęcia :) No i najważniejsze, że urlop udany :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Oj udany jak najbardziej :)

      Usuń
  3. Świetne zdjęcia :) ważne że pogoda była fajna :)
    Ja się wybieram do Turcji ale dopiero szukam ofert :)

    OdpowiedzUsuń
  4. zakochałam się w Twojej szarej sukience ♥

    OdpowiedzUsuń
  5. A ja już po urlopie niestety :(
    już nawet zapomniałam, że byłam na wakacjach :(

    OdpowiedzUsuń
  6. ja tez już wróciłam z nad Bałtyku :( już za nim tęsknię :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To tak jak ja :( Już mam ochotę tam wrócić :)

      Usuń
  7. Moje wakacje jeszcze czekają ;) Ale już blisko ;) Uwielbiam polskie morze <3

    OdpowiedzUsuń
  8. Jej, zazdroszczę urlopu i ładnej pogody, ja całe wakacje w pracy. :(

    OdpowiedzUsuń
  9. My planujemy wyjazd nad morze we wrześniu :)

    Udało mi się zrobić podsumowanie ślubne, więc zapraszam : http://szafa-inspiracji.blogspot.com/2014/08/slubne-podsumowanie.html :)

    OdpowiedzUsuń
  10. polecam jechać do Skorzęcina ;3
    zapraszam do siebie <3

    OdpowiedzUsuń
  11. Śliczne zdjęcia ! zazdroszczę takiej ładnej pogody :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetne zdjęcia :) Mogę prosić o poklikanie to dla mnie bardzo ważne :) Obserwujemy?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeśli Ci się podoba mój blog to śmiało obserwuj :) Pozdrawiam

      Usuń
  13. Zdjęcia naprawdę super, a co do pogody to nad Bałtykiem nie często daje się natrafić na piękną pogodę ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję:) Tak to prawda że pogoda u nas jest przeróżna ale odpukać ja mam jakieś szczęście bo zawsze kiedy jadę nad morze to pogoda jest:) Chyba słońce jeździ ze mną :)

      Usuń

Dziękuję za zostawienie komentarza:)
Na każde zadane pytanie odpowiadam pod nim:)
Nie pytaj czy obserwujemy,jeśli podoba Ci się mój blog to śmiało go obserwuj:)

Copyright © 2014 tyyna , Blogger