FIT FOTO WYZWANIE

Wiem że od jakiegoś czasu dodaję rzadziej posty ale jest to spowodowane sporymi zmianami które zachodzą w moim życiu ale o tym powiem wam w innym poście. Częściej dostępna jestem na instagramie i tam też już ujawniłam co się u mnie dzieje:)Dobra przejdźmy już do tematu:)

Klara z bloga pinklifebyklara wymyśliła super projekt w którym i ja biorę udział. Jest to FIT FOTO WYZWANIE i polega na dodawaniu zdjęć z hasłem przewodnim. Trwa to 30 dni czyli cały wrzesień. Tak, wiem że już mija 3 dzień ale można jeszcze szybko dołączyć:)
Zdjęcia należy publikować na portalach takich jak Facebook, Twitter,czy Instagram.
Jeżeli jesteś gotowa dołączyć z nami do tego projektu to wejdź na bloga Klary i zgłoś się :)
Ja swoje zdjęcia dodaję na instagramie


9 komentarzy:

  1. fajne to wyzwanie, ale nie mam żadnego takiego gadżetu :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Podoba mi się to wyzwanie ! ;]

    OdpowiedzUsuń
  3. z niektórymi wiem, ze bede sie musiała nagimnastykować by coś wymyślić :D

    OdpowiedzUsuń
  4. ! Nie słyszałam o tym ale chętnie dołącze.... tzn własciwie zacznę od początku sama ;) Lubie takie wyzwania fotograficzne! ;) A jeszcze jak mam fotografować 'zdrowe' życie to już w ogóle! ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. pierwszy raz widze :),ciekawy pomysl :)

    OdpowiedzUsuń
  6. aaa bylam na Twoim insta :P .Gratuluje kochana i bardzo sie ciesze,ze jestes szczesliwa :*!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za zostawienie komentarza:)
Na każde zadane pytanie odpowiadam pod nim:)
Nie pytaj czy obserwujemy,jeśli podoba Ci się mój blog to śmiało go obserwuj:)

Copyright © 2014 tyyna , Blogger