Powiedziałam ,,tak" :)

Jak wcześniej wspominałam ostatnio rzadziej dodaję posty ale już się tłumaczę :) Jeśli ktoś śledzi mnie na intagramie ten już wie że podczas naszego wyjazdu nad morze powiedziałam ,,tak" :) Teraz to te ostateczne ,,tak" wypowiemy 27 grudnia tego roku:) Chcemy mieć ślub w okresie świąt Bożego Narodzenia ponieważ uważam że panuje wtedy piękny klimat, wszędzie błyskają się światełka i jeszcze będzie pięknie jeżeli pogoda by dopisała i sypał by śnieg no ale wiemy jak to u nas jest :) Nie chcę też planować ślubu na za rok czy dwa lata ponieważ nie wiem jak to będzie jeśli chodzi o moje wyniki:/ Na razie dalej biorę leki i ciągle mam anemię ale nie jest tak źle ale nigdy nie wiadomo jak to będzie później i po ich odstawieniu. Oczywiście może być lepiej ale i nie wykluczone że wyniki mogą się popsuć więc nie chcę snuć planów na tak odległy termin bo nie wiem co będzie a poza tym jesteśmy ze sobą szczęśliwi i nie ma na co czekać :)

Teraz większość mojego czasu pochłania załatwianie wszystkich spraw typu szukanie fotografa, kamerzysty, orkiestry itp. Salę już mamy zarezerwowaną  no i jestem w trakcie szukania sukni ślubnej :)


Teraz byliśmy na weselu Jarka brata i się super bawiliśmy :) Z racji tego że dawno się nie pokazywałam to dodaje wam zdjęcia jak się prezentowaliśmy hehe :)



Trochę rozpisałam ale mam nadzieję że nie zanudziłam was :)
Teraz lecę spać bo jestem mega zmęczona tym lataniem po salonach i przymierzaniem sukien ślubnych. Jutro postaram się znaleźć chwilę i dodam post na temat sukien bo potrzebuję kilka waszych rad :)
Buziaki :*

26 komentarzy:

  1. Gratuluje, piekny pierscionek.

    OdpowiedzUsuń
  2. pięknie wyglądałaś i serdecznie gratuluje ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. gratulacje!
    piękna z Was para, kochana! :*

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluję i szczęścia życzę :)

    OdpowiedzUsuń
  5. gratulacje, bardzo ladny pierscionek

    OdpowiedzUsuń
  6. Wow! Ale szybko! U nas niestety na salę musieliśmy czekać 1,5 roku...

    Życzę powodzenia w przygotowaniach :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. My że tak powiem mogliśmy przebierać w salach ponieważ w okresie Bożego Narodzenia są wolne terminy :)
      Dziękuję ślicznie :)

      Usuń
  7. http://www.pryjma.pl/ gdybys nie miala jeszcze fotografa ,to polecam :)
    Gratuluje po raz 2 :*!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam jednego na oku ale jeszcze przeglądam innych więc zaraz zajrzę :)
      Dziękuję :)

      Usuń
  8. No no gratulacje < 3
    Jakie śliczne paznokcie !! :)
    Skomentujesz ? http://dennaystyle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Dziękuję wam ślicznie za miłe słowa :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Wyglądacie super :) no i moje gratulacje!

    OdpowiedzUsuń
  11. Juśka, jesteś taka śliczna!!!!!!:):):):* Ślicznie Ci gratuluję:D:D:D:*

    OdpowiedzUsuń
  12. Gratulacje, dawno nie zaglądałam, pozmieniało się widzę, życzę Ci dużo szczęścia i jak zawsze zdrówka, prześlicznie wyglądasz

    OdpowiedzUsuń
  13. Śliczna z Ciebie kobieta ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za zostawienie komentarza:)
Na każde zadane pytanie odpowiadam pod nim:)
Nie pytaj czy obserwujemy,jeśli podoba Ci się mój blog to śmiało go obserwuj:)

Copyright © 2014 tyyna | blog urodowy , Blogger