Ślub w grudniu? -czemu nie ! :)

Datę naszego ślubu wybraliśmy na 27 grudnia tego roku. Wiele osób się nam dziwi i mówią że jesteśmy odważni:)
 Osobiście zimy nie lubię ale okres zimowy kojarzy mi się bardzo romantycznie i uważam że jest to piękny czas na zorganizowanie ślubu. Do tego Święta Bożego Narodzenia, te oświetlone drzewka, choinki to wszystko tworzy piękny klimat i taki klimat chcemy wnieść na sale:)
Nie chcemy mieć za dekoracje kwiatów ale za to stroiki świeczki, bombki, i gałązki obwieszone kryształowymi girlandami :) Jeszcze nie mamy do końca ustalonej dekoracji ale co nieco na oku już jest:) Myślimy żeby albo połączyć kolory takie jak niebieski z bielą albo sama biel, jeszcze się zastanawiamy :)Pokażemy wam kilka zdjęć którymi się inspirujemy.






 Jeśli chodzi o tort to myślimy żeby wyglądał elegancko i był udekorowany dużymi płatkami śniegu.




Podziękowania dla gości właśnie będę zamawiać ale mam ciężki wybór bo pomysłów jest pełno ale chyba najbardziej przekonuje mnie ta kareta :)




 No i szukam pomysłu na ciekawy bukiet ale jak na razie to ten wpadł mi w oko :)


wszystkie zdjęcia są z internetu

Co sądzicie o takich pomysłach:) Uważacie że goście będą się miło czuć w takim klimacie ?
Jeśli macie jakieś fajne inne inspirujące zdjęcia bądź znacie blogi na których są ciekawe pomysły odnośnie ślubu w okresie zimowym to chętnie obejrzę:)


29 komentarzy:

  1. śliczne inspiracje <3

    ________
    a u mnie?
    must have do naszej szafy!
    www.justynapolska.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo mi się podoba taki klimat! Jest elegancki, ale bardzo przytulny :) Sama bym chciała brać ślub w zimie! Jednak wygrał u nas sezon letni i ostatecznie padło na sierpień.

    Ostatni bukiet bardzo mi się podoba, z resztą sama będę miała podobny ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ślub zimą ma wyjątkowy klimat :) ! Bardzo podobają mi się te torty i kareta też jest świetnym pomysłem :) Powodzenia w dalszym planowaniu :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Będzie bardzo wyjątkowo! :)))
    Piękne wybory dokonujesz, wszystko takie klimatyczne :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ślub w zimie nastręcza kilka komplikacji np. zdjęcia białej sukni na białym tle nie wyglądają dobrze, poza tym jak zapozować w taki mróz. Zdjęcia w plenerze raczej odpadają.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ale my nie będziemy mieć żadnych zdjęć na dworze ani sesji w plenerze:) Sesję chcemy mieć ale jaką to może opowiem w innym osobnym poście :)

      Usuń
    2. Oj, zaciekawiłaś mnie.

      Usuń
    3. Ja też się czuję zaciekawiona. Czekam z niecierpliwieniem na więcej szczegółów :)

      Usuń
  6. Mój brat miał ślub 26 grudnia. Powiem szczerze, że osobiście wolałabym latem. Zima jest piękna, ale niesamowicie wszystkim było szkoda panny młodej, która niemiłosiernie trzęsła się pod kościołem podczas składania życzeń co skończyło się niezłym przeziębieniem. Ale plusem bez wątpienia była aura :)

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O to podobną miał datę :) Dlatego my nie chcemy życzeń po kościołem:) Chcemy żeby ksiądz po mszy zapowiedział że zaprasza gości na salę i że tam będą składane życzenia:)

      Usuń
  7. Osobiście uważam, że jesień i zima to najlepszy czas na śluby i najbardziej magiczny! Przepiękne kolory, klimat, atmosfera i ludzie bawiący się na sali, a nie przed lokalem :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Jestem bardziej niż pewna, że to będzie przepiękny ślub!
    Każda pora ma swój klimat i jakąś magię w sobie. Ale zima wydaje mi się będzie taką porą księżniczki. Z tego co widziałam podobają Ci się suknie princeski, także już zazdroszczę Ci wszystkiego , ach! KOCHANA, PODZIELISZ SIĘ ZDJĘCIAMI, PRAWDA? <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj oby był tak piękny jak mówisz:) Tak suknię mam princessę :)
      Oczywiście że potem sie podzielę zdjęciami :)

      Usuń
  9. Klimat kojarzy mi się z baśnią królowa śniegu i z kajem i gerdą, będzie pięknie

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetny klimat! :) Już czuję, że będzie pięknie no i oczywiście będę czekać na zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  11. To będzie wesele w świetnym klimacie:*
    Zapraszam do siebie:*
    Obserwujemy?;>

    OdpowiedzUsuń
  12. O kurcze, ja mam ślub w lipcu, ale tak mi się spodobał Twój post,że chętnie zmieniłabym date na zimę :) Pięknie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hehe też pewnie będziecie mieć piękny :)

      Usuń
  13. Nie jestem zwolenniczką zimowych ślubów... Niestety pogoda teraz nie dopisuje... I ciężko liczyć na śnieg. Piękną aurę. Za to jest szaro i buło :( Ale będę trzymać kciuki, żeby na Twój dzień spadło dużo śniegu :)

    Sprawdź czy we Wrocławiu nie będą organizowane w najbliższym czasie targi ślubne. (W Wawie jakieś wielkie show ślubne będzie za tydzień, ale to trochę daleko)

    A co du bukietu. Cudo! Sama chciałam bukiet z broszek. Ale cena mnie skutecznie odstraszyła, a i w lipcu było bardzo duży wybór kwiatów :)

    Ale się rozpisałam :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Co do pogody to oczywiście liczymy na śnieg ale tak naprawdę czy latem czy zimą to nigdy nie mamy wpływu na pogodę a wesele jest na sali więc przeżyję :)
      Targi we Wrocławiu są 23 listopada i tak wybieramy się na nie :)
      Bukiet też mi się strasznie podoba ale będę szukać takich broszek jak najtaniej, może coś się wymyśli :)

      Usuń
  14. Uwielbiam okres świateczny :) mysle,ze to bardzo fajna pora na slub :)!

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo fajny czas wybraliście sobie na datę ślubu! :) Oby w tym dniu spadł śnieg-będzie jeszcze bardziej magiczniej♥ GRATULACJE! :D

    http://cappucinoworld.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Super pomysł i śliczne zdjęcia znalazłaś. A najpiękniejsze są torty! Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  17. aż się podekscytowałam, generalnie ja jestem nieświąteczna, ale wyobrażam sobie taki piękny ślub i tę magię i jakoś mi się zrobiło świątecznie ;-)

    OdpowiedzUsuń
  18. Moi rodzice brali ślub w grudniu, dokładnie na Święta. Wtedy były inne czasy, więc nie przywiązywali wagi do ozdóbek itd., ale i tak mówią, że było magicznie :) wszystko zaśnieżone i takie świąteczne! Mega <3

    www.sagneska.pl

    OdpowiedzUsuń
  19. Też brałam ślub w grudniu. W drugi dzień Świąt. Niestety nie było zbyt dużo śniegu więc trochę stracił na uroku ale atmosfera super :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za zostawienie komentarza:)
Na każde zadane pytanie odpowiadam pod nim:)
Nie pytaj czy obserwujemy,jeśli podoba Ci się mój blog to śmiało go obserwuj:)

Copyright © 2014 tyyna | blog urodowy , Blogger