Uwielbiam tu wracać :)

W niedziele była śliczna słoneczna pogoda i postanowiliśmy z Jarkiem że pojedziemy na cały dzień do Karpacza. Byliśmy tam ostatnio na majówkę   ale nie wiem co w tym Karpaczu jest że uwielbiam do niego wracać choć ogólnie już byłam z siedem razy :)
Pojechaliśmy troszkę pozwiedzaliśmy, zjedliśmy obiad i poszliśmy do kawiarni na pyszną kawę. Fajnie było tak na jeden dzień oderwać się od tych przygotowań przedślubnych i spędzić czas tylko we dwoje :)






Był ktoś z was w Karpaczu?
Co najbardziej wam się w nim podoba?

13 komentarzy:

  1. Byłam ale raz i to bardzo dawno temu! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo fajna wycieczka. Niestety nigdy tam jeszcze nie byłam.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja też uwielbiam wracać w tamte rejony :)
    Super zdjęcia :) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  4. świetne zdjęcia, aż mam ochotę pojechać w góry ;)
    http://www.mika-eva.blogspot.com/
    zapraszamy do nas!

    OdpowiedzUsuń
  5. Mam tak samo,Karpacz jakos nigdy mi sie nie nudzi :P

    OdpowiedzUsuń
  6. jak ładnie :)
    fajne są takie wycieczki, nawet te jednodniowe :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękne miejsce!! Byłam tam wiele lat temu i może przy którejś wycieczce do Polski będę miała okazję zawitac tam jeszcze raz :)

    Pozdrawiam,
    Ewela :)

    http://glamourmamablog.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja nie była, ale widać że jest tam bardzo ładnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Karpacz! Jeździłam tam na szkolne wycieczki. To prawda przepięknie tam jest!
    Zapraszam na mojego bloga. Dopiero zaczynam: http://melladonna.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja byłam dwa tygodnie temu w Szklarskiej Porębie :) Karpacza nie miałam okazji jeszcze odwiedzić :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Uwielbiam Karpacz i ogólnie Karkonosze, ale mam tam bardzo daleko od siebie :( w końcu muszę się wybrać ponownie!

    www.sagneska.pl

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za zostawienie komentarza:)
Na każde zadane pytanie odpowiadam pod nim:)
Nie pytaj czy obserwujemy,jeśli podoba Ci się mój blog to śmiało go obserwuj:)

Copyright © 2014 tyyna , Blogger